Mulla on AVI muodossa oleva elokuva. Siinä ei ole valmiiksi suomenkielisiä tekstejä joten latasin ne netistä. Eli, mitenkä nyt se elokuva poltetaan DVD-levylle siten että sitä VOI katsoa esim. tvstä dvd soittimella.
En ole itse testannut, mutta tuo ilmaisohjelma on kuulemma melko pätevä siihen. Myös ConvertXtoDVD on todella hyvä, mutta maksullinen. Tuo ohjelma siis tekee videosta video/audio_ts muotoisen paketin, jonka sitten poltat DVD:lle datana vaikka tällä näppärällä ilmaisohjelmalla.
Juuh mulla on tuo ConvertXtoDVD koko versiona. Mitenkä ne tekstit siihe lisätään? Jostaki luin että ne pitää olla saman nimisiä tms?
Niiden pitää olla samannimisiä, samassa kansiossa ja subien .srt muodossa. Tällöin se (convxtodvd) lataa ne automaattisesti. Pika-ohjeet subien konversioon: Lataa subtitle workshop, asenna, käynnistä ja avaa subitiedosto. Avattuasi tiedoston paina "File" - "Save as...", saat eteesi listan tiedostomuotoja: etsi Sub Rip ja kaksoisklikkaa sitä. Nyt tallennta subit haluamaasi paikkaan.
Siis, kun olet asentanut kyseisen ohjelman, ja käynnistänyt, tee näin: Paina vasemmasta yläreunasta "File" ja "Load subtitle...". Nyt saat normaalisti etsiä tiedoston. Siis etsi ja avaa. Tämän jälkeen subitiedosto avautuu eteesi. Nyt sinun ei tarvitse tehdä mitään muutakuin: Painaa taas "File" nappia, jonka jälkeen valitset "Save As..." saat eteesi listan, josta etsin kuvan mukaisen kuvan ja kaksoisklikkaat sitä. Nyt vaan painat tallenna, ja käy viemässä tuo tallennettu subi leffan kanssa samaan kansioon. Muista, että tekstin ja leffan tulee olla samannimisiä ja samassa kansiossa. Esim. C:\leffat\leffa.avi C:\leffat\leffa.srt
Noni nyt sain laitettua ne tekstit ja poltinkin mutta se on vaa onkkelmana että ne tekstit tulee aivan väärään aikaan