Eli tarvitsisin laadukkaat kuulokkeet muvo v200 soittimeen. Hintaa saa olla enintään 80e. Käytän laitetta meluisassa työkoneessa joten jollain lailla vaimentavat kuulokkeiden pitäisi olla. Mitä kuulotinta suositatte? Entä kumpi parempi, melunvaimennustekniikalla höystetty kuuloke vai peltor tyyppinen kuppikuulonsuojainratkaisu?
Sennheiser PXC 150 kuulokkeet. NoiseGard™ - vastamelutekniikka. Taajuusvaste: 15-21000Hz. Impedanssi: 300 ohmia. Herkkyys: 104 db. Johdon pituus: 1,8m. Liitin: 3,5 mm stereoliitin. Nettopaino: 65g (ilman paketiia). Paketissa mukana: kuulokkeet, suojapussi, adapteri 6,3mm, adapteri 3,5mm stereo/ 2 x 3,5mm mono. Tekniikan Maailma 17/2006 viisi tähteä! http://www.verkkokauppa.com /tv/video/hifi > kuulokkeet. itse kyllä pidän enemmän kuppikuulokkeista, mutta kaikenlaisia kuulokkeita käytetään ja mikä on paras ? niin se on makuasia. jos mahdollisuus käydä kokeilemassa niin eron huomaa parhaiten.
Koss Porta Pro http://www.dvdplaza.fi/forums/showthread.php?t=17347 itselläni on nuo ja olen ollut todella tyytyväinen! Tosin kuten tuolla DVDplazassa sanotaan hintaa kovaksi niin nuo kuulokkeet saat cdon.comista hintaan 30.95€
Totta, itsekin tilasin reilu kuukausi sitten ja parempia saa kyllä hakea. Soivat todella hyvin varsinkin ulkona liikkuessa, sisällä saattaa astetta liian alas mennä bassotoisto mutta ei valittamista. Suosittelen! Ainut miinus on se että kun pitää niskassa niitä niin hiukset menee tuonne väliin ja sitten sattuu kun ne heittää takaisin korviin ja lähtee tukka mukana..
Kiitos vastauksista. päädyin hankkimaan sennheiser pxc 250 kuulokkeet ja muutaman päivän kokeiltuani olen ollut tyytyväinen. Melunvaimennus on riittävä lisäämään työssä viihtymistä ja jaksamista. Ainut ongelma on että kuulokkeet painavat korvanlehtiä ikävästi silmälasin sankoja vasten joten korvia joutuu leppuuttamaan aina muutaman tunnin käytön jälkeen. Bujetti ylittyi jälleen parilla kympillä mutta se on ihan normaalia. Vielä jos saisi mp3 soittimen oman radion kuulumaan tuolla metsän keskellä olisi elämä täydellistä.
Tosiaan, ei tullut katsottua tuota että pitää olla melunvaste hyvä, joten hyvä juttu ettet ostanut Porta Pro -mallia, nämähän on nimittäin avoimet kuulokkeet
Onko joku kokeillut miten Porta Prot toimii talvella ulkona? siis pakkasella.. tarkoitus olisi päästä laskettelemaan musiikin tahdissa.. anteeksi offtopic mutta olisi hyvä tietää.
En tiedä muovin kestosta kovalla pakkasella, mutta ite oon lautaillessa pitänyt ja toimii, Valmistajahan antaa portaproille ikuisen takuun
Kossin porta pro kuulokkeet aika hyvät hiljaisessa kuunteluympäristössä. Huonopuoli on tyynyt jotka kuluvat puhki alta vuoden, eikä niitä mistään varmaankaan saa. Ehkä miekin käyn miettimään noita PXC 250 kuulokkeita. Mietityttää toi impedanssi 300 ohmia jaksaako MUVO 200 toistaa noita matalia bassoja. Joten kehuja ja moitteita kuulokkeista kaivataan (PXC 250) KIITOS
Omat Porta Pro:t ollu 10 asteen pakkasessa, vesisateessa ja räntäsateessa eikä ole miksikään mennyt. Noita suurempia pehmusteita kyllä saa mm. CDON.COMista kuuden euron hintaan, pienempiin en ole törmännyt.