Mitkä olis teidän mielestä hyviä Nintendo DS pelejä?Haluaisin kuulla muidenkin mielepiteitä kun olen miettinyt uusien pelien hankintaa.
Kyllähän ds:lle löytyy myös esim. Super mario 64. Tuolta myös voi löytää ---> http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/26407
ostakko sää pelit vai käytäkkö R4? jos ostat pelit niin kannattaa harkita Mario kantaisia pelejä sillä niihin ei kyllästy niin helposti esim: New super Mario, Mario 64, Mario kart ds, Mario&luigi: partners in time ja Mario&luigi: inside the bowser story.' Jos sinulla on R4 mod piiri ostettuna, kannattaa selata pelejä sivulta www.romulation.net R4 on modaus jonka sisään laitetaan muistikortti tääynnä ladattuja pelejä joita ei tarvitse ostaa. sivua josta r4 voi ostaa,saat kysyä muilt sillä en muista itse, Jos olet kiinnostunut pidä hauskaa
Hyviä pelejä: Lego Star Wars: The Complete Saga ( uskomattoman hyvät frafiikat, melkein psp:n luokkaa! =) Mario Kart Nintendogsit on ihan kivoja, mutta koiran hoitamiseen kyllästyy jos on oikea lemmikki vieressä. Animal Crossing: Wild World - Uskomattoman hyvä peli. Parempia ei ole käsikonsoleille tehty. ( Paitsi ehkä Pokémonit... <(^^,)> ) Pokémon Diamond & Pearl ( Tulevat Heartgold ja Soulsilver pakkohankintoja. ) Tuossa on omat mielipiteet. Pokémonissa on se hyvä puoli, ettei siihen kyllästy kovinkaan nopeasti, koska aina voi pyydystää lisää pokémoneja ja kehittää niitä. Diamond & Pearl ovat myös aika haastavia, jos ei osaa hyvin enklantia. Mike PS: Tulipa pitkä viesti... d()b
Bangai-O Spirits Nanostray 2 Space Invaders Extreme New Super Mario Bros Noita itse on ainakin tullut vedeltyä. Riippuu mistä itsekukin pitää urheilu, mario, ammunta yms sen jälkeen haluaako pelata yhtä soittoa kauan vaiko pienissä pätkissä. Parit roolipelit joita hakkaa pitkiä aikoja. Silloin tällöin kiva ottaa vekotin käteen ja nykiä vain 5-10 min.