Budjetti: 1000€ Tarvitsetko kasauksen?: En, kasaan itse Sisältyykö käyttöjärjestelmä budjettiin?: Ei Käyttötarkoitus: Pelaaminen Aiotko kellottaa?: En Mitä on jo valmiina?: 128gb ssd Optinen asema(DVD/Bluray/ei tarvi): DVD Koneen koko(ATX/mATX/mITX): mITX tähän koppaan Muuta huomioitavaa: -koneen tulisi olla hiljainen. Tarviketuulettimet vaikka näihin? -Saksasta tilaus onnistuu -Tiedän kopan kovalevyasemien kääntämisestä ja oon valmis kääntämään ne saadakseni pidemmän näyttiksen laitteeseen
Kauppa: Mindfactory Näyttis vaihtoehto budjetin mukaan: - HD 7950 - GTX 760 - HD 7970 GHz - GTX 770 - GTX 780 Jos haluat johto sotkusta eroon, niin poweri tälläiseen modulaariseen: Seasonic G-650
Helpottaako modulaarinen poweri kokoamista? otin tohon pakettiin kaks tällasta. Suosittuja ja hiljaisia. Modulaarisella powerilla ja 9750-vaihtoehdolla hintaa tulisi 873€+30€ toimitus + 75€ koppa. Itse oon pakettiin tyytyväinen . Kiitti nopeesta vastauksesta!
Helpottaa sen verran, että saat ylimääräiset kaapelit pois kopasta pyörimästä. Tälläisessä pienessä kopassa siitä todella on hyötyä.