Ajattelin tehdä tällaisen ketjun koska moni luulee että p3:lla ei voi toistaa tekstityksiä ja mkv tiedostoja. Tällä hetkellä ainakin itse teen juuri tätä. Ainoa mitä tarvitsee tehdä on asentaa ps3 mediaserver, ja jättää tiedostot omalle koneelle. Spekseissä sitä ei tällä hetkellä ainakaan lue, mutta kun itse lähdin mielenkiinnosta testailemaan, niin tekstitykset toimii kuin unelma, ja mkv videotkin jopa pyörivät todella kätevästi verkon ylitse. Tuo ohjelma uudelleen pakkaa tiedostot tuettuun muotoon lennosta,ja lisää samalla tekstit (sub ja srt) kuvaan. Kannattaa kokeilla jos kiinnostusta on... EDIT: kyseessä on tosiaan mediapalvelin joka on todella helppokäyttöinen. eikä tarvitse mitään ihmeempiä säätöjä. Eli asentaa tuon vaan koneelle, ja subit samaan kansioon samalla nimellä kun video tiedosto, niin pelittää. Kansio missä tiedostot ovat täytyy vain laittaa jakoon tuon kautta. (ps3 ja kone täytyy kuitenkin olla samassa verkossa kiinni.)
eli tietokone tukee mkv-tiedostoja ja tekstityksiä, suuri uutinen... paskaako niitä pleikkarille enää streamaa jos kerta on tietokone jolla niitä voi pyörittää
Pointtina lähinnä se että tämä on mahdollista. Pikaisella selailulla googlella ja ym palstoillla tätä mahdollisuutta ei kerrota, vaan aina kerrotaan että videoiden containerit pitäisi itse aina vaihtaa ja tekstit polttaa kiinni kuvaan. Tämä on itselleni ainakin varteenotettavampi vaihtoehto, koska ei tarvitse tehdä muuta kuin avata kone ja streamata langattomasti toisesta huoneesta ps3:lle. Itselläni koneessa ei ole hdmi lähtöä, eikä kone ole lähelläkään televisiotani. (Sitä paitsi Muxereitten kanssa kikkailu on Ärsyttävää.)
Pistäppä Juhha84 jotain screenshottia asetuksistasi ps3 mediaserver ohjelmasta. Mulla on joku ihme ongelma, että en saa noita toimimaan. Pleikkarilla kun yrittää katsoa niin ilmoittaa, että viallinen tiedosto tms...
Eli itselläni ei ole oikeastaan juuri mitään ihmeempiä säätöjä tuohon tehty, ja toimii suoraan, mutta tässä säädöt. http://www.aijaa.com/v.php?i=5250944.jpg
Täysin sama ongelma ollut, ihmetellyt sitä. Alistunut sitten käyttään TVersityä, joka nyt vähän aikaa sitten pimahti (sanoo vaan että "unable to connect to internet) eli joku vaihtoehto olis kiva.. Ettei sitten usbitikkua tartte pleikkariin lykkiä
Täytyykö mkv testitys olla erillisessä sub/srt - tiedostossa vai osaako se kaivaa tuosta .mkv:stä tekstityksen. Hankin juuri PS3:n ja asensin PS3 Media Serverin ja suurin osa pelaa todella hyvin , mutta tekstityksiä en ole saanut toimimaan mkv ja vob tiedostoista. mkv- leffassa ei ole erillistä tekstitiedostoa. VLC:llä tietsikalla tekstitys toimii.