mkv-tiedostot Playstationille?

Discussion in 'Blu-ray -keskustelu' started by Cacomuco, Jan 14, 2011.

1. Cacomuco

Cacomuco Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli, saako videon, joka on mkv-muodossa jotenkin näkymään Playstation 3:lla?

2. tapsabooy

tapsabooy Member

Trophy Points:
    16
    nosiis mkv: ha on vaa semmone tiedostomuoto mihi voi sulloo melkei mitä tiedostoja, vähä niiko joku zip tiedosto mut suoraan toistettavissa ilman mitää purkuja. kyllä mun pleikkari ainaski toistaa, mkv: tku on yleesä iha bluray leffoja. edit: aa siis tarkotin ett poltin sen leffan bluray levylle ja olin kylä muuttanu sen yhelä convert ohjelmalla, mut pääte oli edellee mkv, ja kyllä se pelitti :O mut tässä ei varmaankaa puhuta ett polttas sen vaa suoraa koneelta pleikkariin, jonka kanssa itelläniki o ongelmia - . -"

Last edited: Jan 24, 2011
  3. Kellukka

Kellukka Regular member

Trophy Points:
    26

Ei muuten varmaan toista suoraan. Kannattaa kysellä tuolta ps3 osiolta. Siellä on ohjeet miten MKV saa näkymään konsolilla.

4. LordPepsi

LordPepsi Regular member

Trophy Points:
    26
    mkv2vob yks hyvä ohjelma.. ehkä helpoin ohjelma... mutta sieltä PS3 osioista enemmän inffoo

5. xbkrypt0n

xbkrypt0n Active member

Trophy Points:
    73
  6. presleyy

presleyy Member

Trophy Points:
    11
    Tiedettökö miksi mun koneelta ei siirry 10 GB kokoinen elokuva kovalevylle? Tilaa kyllä riittää ja paljon, ja silti valittaa että liian vähän levytilaa?

7. LordPepsi

LordPepsi Regular member

Trophy Points:
    26
    koska pleikkari käyttää FAT32 systeemiä jossa maksimi tiedoston koko on 3.x gigaa.. joten sun täytyy ne leffat pilkkoa..

8. Arzgahhh

Arzgahhh Guest

kannattaa käyttää bittorent clinettiä nimeltä vuze! Sillä voitte siirtää leffat suoraan PS3:lle ja konevrtoi leffat sopivaan muotoon. Todella helppo käyttöinen on. Itse käytän vain tuota menetelmää. Ei tarvii olla ku vuze ja pleikka auki. Nii yhteys luodaan melkein aina automaattisesti. Siirto nopeuskin on ihan kohdillaan.

Share This Page