MMORPG?

Discussion in 'PC:n pelit' started by je5ter89, Jan 12, 2011.

1. je5ter89

je5ter89 Member

Trophy Points:
    11
    kootas tänne kattava lista ladattavista ilmaisista MMORPG peleistä.
    älkää edes ehdottako WOWia tai runescapea.
    ilmaisia, hyviä ja niin edes päin.

itse olen aloittanut juuri pelin Shaya, aika hyvän näköinen peli,todella iso maailma, paljon Questeja mutta Questit ovet tyyliin "tapa 10 sitä ja sitä örkkiä". myöskään rakennuksiin ei pääse( minun kokemani perusteella).

olen myös katsellut dark fallia ja se näyttää aikasta hyvältä.

2. Volbeat

Volbeat Regular member

Trophy Points:
    26
    lord of the rings

Last edited: Jan 12, 2011
  3. Kajtu

Kajtu Regular member

Trophy Points:
    48
    Lord of the Rings online EU versio. Ilmainen, tehtävät vaihtelevat, ja on jopa kunnon tarinakin. Voittaa kyllä wowin mennen tullen.

4. raven0ak

raven0ak Regular member

Trophy Points:
    26
    Perfect world international -pikkuse koreagrinderi, mutta kuha pääsee sellasee 30+ lvl tyylii alkaa peli paranee huomattavasti, mukavaa tahkottavaa sillo tällö.

Grand Fantasia -hiema karkkimaiset graffat (vrt. Flyff) mutta loistava sisällöltään, ainoa paha miinus: gearit perustuvat craftauksee, ja craftaus "lottoamisee".

Allods -tuo oli aivan loistava ennen killer patchia, nyt tietävästi sitä koitetaa korjailla, en sano varmaksi kun en ole pelissä käyny kys. patchi jälkee (omistajat vaihtu patchi jälkee, eli toivoa paremmasta saattaa olla)

5. tubbana

tubbana Active member

Trophy Points:
    66
    lol

lotro on ehkä turhin mmorpg

Last edited: Jan 12, 2011
  6. Kajtu

Kajtu Regular member

Trophy Points:
    48
    Itse omasta mielestäni hakkaa just kaikki perfect worldit yms wowikopiot mennen tullen. ainakin näin voin sanoa selattuani LoL, PerWorld, wow yms pelit lävitte... Se ei ehkä sovi hardcore raidaajalle ja levuttajalle mutta kavereiden kanssa ollut paras vaihtoehto.

Mukavaa ajankulkumättöä ja paikkojen tutkimista. Pelkkä nimi vaan on sattunut saamaan kiinostuksen ylle, koska pääsee eri keskimaan alueille. On se myös graafisesti parempaa kuin ylitselyövillä effecteillä täytetty Perfect world. Myös laajempi ja alottelijaystävällisempi.

7. je5ter89

je5ter89 Member

Trophy Points:
    11
    huomasinpahan tuolta netistä tälläisen:

TODELLA kattava lista MMORPG peleistä, en tiedä onko ne hyviä mutta joitan helmiä voi löytyä.

8. je5ter89

je5ter89 Member

Trophy Points:
    11
    katselin hieman perfect worldin kuvia ja totesinettä se todella samankaltainen kuin shaya.
    samanlaiset tekstikentät ja näin.... hieman kirkkaampi grafiikka vain.

9. Kajtu

Kajtu Regular member

Trophy Points:
    48
    Chekkaas Lotrosta. Kyllä yllätyin ite ainakin erinlaisten Perfect worldien yms. samanlaisten WoW kopioiden jälkeen positiivisesti.

10. je5ter89

je5ter89 Member

Trophy Points:
    11
    kyllähän tuo hyvältä näyttää...
    häiritsee vain se että se on tehty kirjojen ja elokuvien pohjalta

mitähän pelillä hintaa? pitääkö siitä maksaa kuukasimaksuja??

Last edited: Jan 15, 2011
  11. Kajtu

Kajtu Regular member

Trophy Points:
    48
    Peli OLI kuukausimaksullinen, mutta muuttui F2P. eli Free To Play. Voit käyttää kaikkea mitä muutkin, mutta käyttämällä lotro pointteja saat erinlaisia lisiä. MYös voit ostaa parien eurojen hintaan erinlaisia VIP ja Premium ominaisuuksia. Mutta Lotro pisteitä saat tekemällä tehtäviäkin, eli ei ole pakollista ostaa edes ja saat samaa mitä VIP pelaajatkin.

12. je5ter89

je5ter89 Member

Trophy Points:
    11
    kun katsoin noita kuvia siellä oli pelin kannet? pitääkö se siis ostaa kaupasta(en ole ajatellut warettaa sitä)

EDIT: mun moka en huomannut käyttää googlea....

Last edited: Jan 16, 2011
  13. raven0ak

raven0ak Regular member

Trophy Points:
    26
    tuo ja mmohut.com niin saa aika hyvän lista kaikista, älä kuitenkaa luota sokeasti sieltä löytyvii "arvosteluihin". Toki kannattaa ainaki mmorpg.com:n käyttäjien arvioihin tutustua pelin foorumi alueella, katso kuitenki muutamaki niitä, eri näkökulmista (yleensä yksi hypettää maasta taivaisiin ja toinen haukkuu pystyy:D) tuollei saa hituse paremma kuva hyvistä ja huonoista puolista.

14. 1Vilu7

1Vilu7 Regular member

Trophy Points:
    26
    Ite olen pelaillut Lotroa ja RoM eli runes of magic hyvin wowin tapainen ilmainen tietenkin itse suosittelen paljon questeja ja erinlaisia sellaisia pelissä ei ole mitään vippiä tietääkseni mutta voit ostaa rahalla timantteja joilla voit ostaa joitan tavaroita enimmät näistä kylla saa pelin aikana.

15. muranziel

muranziel Regular member

Trophy Points:
    26
    APB Reloaded ilmestyy tän vuoden ekalla puoliskolla, ja Beta alkaa ensi kuussa.

16. raven0ak

raven0ak Regular member

Trophy Points:
    26
    Itse pelasin RoMia joskus...enkä voi suositella, bugine teos, huono customer support (todella huono) timanttijärjestelmä antaa VAIN sellase vajaa 100x edun rahaa käyttäville (eikä ne halpoja ole ingame rahallakaa ostaa) economy useilla servuilla aika kuralla, PVP servuilla ei kannata hirveesti: noobcampperit vaanii nurkan takana ilmasta kamaa...ynnä muuta sellasta pientä vikaa.

(tosi ei ole vielä toista peliä tullu vastaa missä voi ratsastaa pinkillä possulla priest L50 KS geareissa (se "epäkuolleen" asu))

Share This Page