Olen monta kertaa yrittänyt tallentaa Samsung SGH-E33ON malliseen kännykkään Elisan mms asetuksia. En ole vaan onnistunut, sitä en käsitä kun asetukset tulee tekstiviestinä, niin tallennan ne, sit puhelin kysyy kirjoitetaanko päälle, kyllä vai ei. jos laitan aina kyllä ei onnistu jos laitan ei -sittenkään ei onnistu. Joka kerta ilmoittaa kun vastaan kyllä, niin on profiili vaihdettu en ymmärrä enää mitään. Tähän asti olen aina onnistunut asetukset laittamaan ilman hankaluuksia. Olen yrittäny myös manuaalisesti, mutta ei vain toimi mms viestien lähetys. Tähän asti mulla on ollut Nokian kännykkä ja ei mitään ongelmia. Onkohan täs Samsungissa jokin niksi? ohjeistakaan ei löydy kunnon neuvoa.
Itsellä oli MMS- asetusten kanssa ongelmana kun ei alkaneet toimimaan yksinkertaisesti se että kun asetukset oli tallentanut piti puhelin käynnistää uudelleen en tiedä sitte oletko sammuttanut puhelimesi vai et mutta tarkista nyt aluksi tuokin
Joo olen käynnistänyt uudelleen asetuksien tallentamisen jälkeen, ei vaan onnistu. Täytyy varmaan käydä jossain liikkeessä kyselemässä neuvoja. Se ei mene mun päähäni et miksi se aina kysyy tallentamissen jälkeen sitä, että vaihdetaanko profiilia eikä mulla tässä muun operaattorin asetuksia ole. Tulee kyllä kolme asetusviestiä jotka sitten tallennan ja joka kerta se sama kysely et vaihdetaanko profiilia?? ja kirjoitetaanko päälle.