Mobidig STB1000T

Discussion in 'Muuta keskustelua kotiteatterista' started by jannuxx, Dec 17, 2003.

1. jannuxx

jannuxx Member

Trophy Points:
    11
  2. RealX

RealX Member

Trophy Points:
    16
    Mulla on tuollainen vehjes, ihan on hyvin pelannut hintaisekseen(129€ hongkong) yllättävän hyvä valikko/käyttöliittymä.

Eikä ole vielä kertaakaan jumittanut 2 viikon aikana.

3. micky1

micky1 Guest

Täällä myös käytössä samainen vehje (99€ hongkong). Hyvin on pelannut tähän asti, en ole vielä saanut edes jumiin. Ainut toimintavika oli ettei automaattinen ohjelmistopäivitys toiminut, vaan täytyi päivitys hoitaa sarjaportin kautta (päivitys sitä kautta onnistui kyllä)

4. RealX

RealX Member

Trophy Points:
    16
    Munkin pitäs kokeilla tuota rs-232 päivitystä! tuliko mitään uusia toimintoja?

5. RealX

RealX Member

Trophy Points:
    16
    Täytyykö tuossa sarjakaapelissa olla kaikki johdot kytketty? mulla on sellainen kaapeli jossa ei ole kuin pinnit 3=2 2=3 7=7 liittimissä kytketty ja tuo ohjelma herjaa, että ei saa kontaktia? Millainen kaapeli sulla oli Micky1?

6. micky1

micky1 Guest

7. stobe

stobe Member

Trophy Points:
    11
    joo mulla ollu tollasen viikon käytös, ei mitään ongelmia oo ilmenny. Tänään päivittelin rs-232:lla ja helposti sekin sujui. sellasen kaapelin ostin teleringistä viiteen euroon. näppärät valikot ja kaikki. ei valittamista. nii ei mun mielest mitään uusia toimintoja päivityksestä, teksti-tv:stä lähti kehys ja ajastin rupes rokkaa.

Last edited: Jan 27, 2004
  8. stobe

stobe Member

Trophy Points:
    11
    Tuntuu aika tiuhaan tulevan noita päivityksiä tähän laatikkoon. Eilen tuli uus ja taas samalla selityksellä "korjaa ajastinongelman ja parantaa tekstitystä" mitä sit loppupeleissä hyödyttää, mut tuli taas päiviteltyä.

Share This Page