Mulla on pelejä s60 sarjan puhelimiin mutta pelien mukana on vaan class tiedostoja. Tarvitaanko pelien toimimiseen sis tiedosto. Miten pelit saa kännyllä toimimaan?
Pelit ovat yleensä muodossa jad/jar/sis, mutta esim mafia wars oli monena tiedostona. Jos olet ladannut pelit netistä ja ne ovat tulleet joko zip tai rar pakettina, niin avattuasi tiedoston esim. winrarilla, sen sisällä onkin toinen zipattu paketti. Jos näin niin sitä toista ei saa enää avata, vaan sen voi siirtää suoraan puhelimeen ja se purkautuu itse sitten asennuksen yhteydessä. Helpommin selitettynä: jos peli on tupla pakattuna niin vain ensimmäinen zip/rar paketti pitää purkaa. Vieläkin tuli vaikeasti selitettyä, en ole varma onko sulla kuitenkaan noin. Mutta joittenkin pelien kanssa on meneteltävä mainitsemallani tavalla.
myös ngage pelejä laitettaessa on kansiot libs,apps,installs ne pitää kopioida kortin system kansioon piilotettu niin alkaa toimiin
Vai oliko? Kun WinRAR omii .jar muodon itselleen, se näyttää kuin se olisi rarrilla pakattu. Eli onko siellä sisällä todellisesti .rar vai .jar? Mulla kävi itsellä näin =)
Kyllä sen toisen paketin sisällä on jar/sis. Esimerkkinä King kong joka itselläni on tuplapakattuna koneella, kun toisenkin paketin avaa niin sisällä on tiedosto kingkong.jar. Siirsin tuon pelkän kingkong.jar tiedoston kännyyn niin ei pystynyt asentamaan eikä toiminut muutenkaan, mutta alkoi heti toimimaan kun siirsin sen avaamatta viimeistä pakettia.