Eli hakkeroin hiukan tuota dc++ klienttiä...Nyt kukaan ei saa haettua multa mitään mut mä saan niiltä(se näyttää muille että mulla olisi koko ajan 0 slottia). Pääsen myös niin monelle hubille kuin haluan ja kaikki hubit luulee että olen vain siellä hubilla. Eipä tuu kpr ovelle kyselleen että olen jakannut tavaraa... Ainiin... vauhti on se mihinkä tää yhteys pystyy eli 800-850 yleensä ja uppi nopeus on 0.
Kiva, kiva. Tällainen vaan kaikille, niin kukaan ei saa ladattua keneltäkään mitään. Yrittääkö porukka väkisinmaata dc:n? Sitten vielä ehdotellaan silmät sinisenä netlimitterin käyttämistä, mutta tämä on jo liikaa. Ajatelkaa nyt ihmiset itsenne lisäksi myös muita!
joo, tuo se on todellista pelleilyä.. noh..kyllä nuo hakatut clientit tunnistetaan oppien keskuudessa ja bannia napsahtaa
Mites on Fakeshitti jos imutus kielletään ni hakkeroitkos sä pelle sellasen klientin jolla ei upita eikä downita?
-ReapeR- No oon siittä lähtien käyttänny sitä kun se 0.666 tuli ulos eikä ne oo vieläkään bannannu mua? Kyl ne varmaan kohta . revenb ammu itteäs päähän. Supo....olet jonku verran oikeassa. Nämä teini warettajat täälä jotka vinkuu miksi mun dc++/torrent ohjelmani ei toimi...opetelkaa warettaan poijjaat.. Fakeshare
Itse asiassa tiedän...jonkin verran. No okei olin vähän tyly sanomalla että scene vihaa...ei se vihaa...se ei vain pidä p2p ohjelmista.
FakeShare entäs jos joku ystävällisesti pyytää sulta slottia? ja tosta sun nopeudest päätellen niin sulla on vdsl eli olis kyllä uppikaistaa ...aika törkiää toimintaa olla jakamatta mitään tommoset kaikki mulle ja muille ei mitään tyypit on kyllä p2p:n paha vitsaus.ps suosittelen vilpittömästi ton sun modatun dc:n kauppaamista poliisille,sekä tekijänoikeus järjestöille olisivat varmasti valmiita maksaan kyseisestä modista sulle maltaita tai no poliisi ei kyl maksais mitn mutta noi teostot riaa:t mpaa:t sun muut kyl varmaan antais rahaa.
Fakeshare taitaa olla enemmänkin lamer scenen tuntijoita =) Eikä tollaisessa client modissa mitään erikoista juuri ole ja helppo tunnistaa... varsinkin, kun ei vastaa searchiin niin siinä jo yhden tunnistustestin perusteella alkaa epäilykset herätä. Mene sinne kazaaseen mistä olet tullutkin leecher