Eli auttakaas nyt tyhmää taas kun ei keksi, että mitähän minun nyt pitäisi tuonne osoitepalkkiin kirjottaa, että saan auki nuo modeemin asetukset kun pitäisi vähän asetuksia säätää. Moodemihan on tuo Zyxel Prestige 660H-61. Sen verran olen ymmärtänyt, että sinne pitäisi jonkin sortin ip-osoite kirjoittaa mutta ei tuppaa millään osoitteella aukeamaan mitään. Kiitokset etukäteen!
http://www.netikka.fi/liitteet/verkkopaate/Zyxel_P660H-61-asennusohjeFIN.pdf Tyyppi googleen, eka hakutulos, mene sivulle neljä.
annoin vanhan zyxelin systerille mutta sen läppäri ei mene sillä nettin, vaikka samassa taloudessa pääsee sit porukoiden modeemilla ongelmitta. (kyseessä perus- langallinen, puhelinpistoke- ADSL jota olis toisella modeemilla tarkoitus käyttää omassa huoneessa.) täytyyks siinäki säätää asetukset ja päteekö toi ym. ohje myös tähän? zyxeli oli siis aiemmin mulla eri osoitteessa pöytäkoneen modeemina.
Resetoin modeemin ja kirjoitin selaimeen ohjeessa olevan oletus ip-osoitteen, mutta mitään ei tapahdu.