Olis kiva jos moderaattorit pystyis poistaa tai siirtää viestejä ku jotku lähettelee vääriin osioihin viestejä (esim Käyttäjien tekemät oppaat kohdassakin on vääriä viesteja ihan liikaa)! Että niitä moderaattoreitten pitäisi ruveta siirtelemää.
Modet pystyy tekemään sitä. Mutta ihmisä ovat vain hekin, ja varmasti ainankin vanhoja jää huomaamatta. Uusia mitä tulee siirrellään mielestäni ihan kiitettävästi, ja jopa otsikoita muokataan sopiviksi..
mutta modejen kannattais kurkkaa tonne Käyttäjien tekemät oppaat kohtaan... tuntuu niinkuin siellä olisi enemmän kysymyksiä kuin oppaita
juu muistan että olen itekkin kirjoittanut asiasta. joskus aikoja sitten.. mut, uusia viestejä pukkaa siihen malliin, että niissä riittää korjailemista ihan tarpeeksi.
Alue siivottu.. Ota huomioon, että AD:lla ei ole rajattomia resursseja, kun meitä modeja on enemmän kuin sormilla on laskettavissa ja tuntipalkkamme on noin ~20e/h verojen jälkeen, ei meidän palveluksiamme pysty aina käyttämään. Muutenhan tässä olis aina ylitöissä
Pitää varmaan pyytää että pikkuisen nostettaisiin modejen palkkaa, siis noin vähän kun jää käteen niin eihän siinä tee edes baarirahoja jossei ainankin kolmea tuntia päivässä täällä ole :/
juuh, jah työsuhdeautot ja asunnot yms. Mikalla on nyt heikosti kun on niin vähän aikaa vasta ollut että toistaiseksi joutuu tyytymään mersuun, ferrarin saa vasta ensi kuussa.. Eipä tästä siis käsittääkseni mitään palkkaa saa. Hyvän mielen.
Juu, kyllähän noita yksittäisiä viestejä pystyy poistamaan/siirtämään, ei kuitenkaan pysty poistamaan esim. kokonaista viestiketjua, tai onhan sen "hävittämiseen" keino.. Uusia viestejä olen itse pyrkinyt otsikoimaan paremmin ja siirtämään tarvittaessa aluetta. Niitä tulee sen verran päivän aikana, että vanhoihin ei ole ehtinyt keskittyä..ja työtkin painaa päälle ja kesäkin on tulossa -> enemmän ulkoilua, vähemmän moderointia. Mä saan vielä ylityökorvaukset, viikonloppulisät ja ilmaisen hammashoidon päälle
Mul vaan hammashoito ja rauta pysyy ajan tasal sponssidiilien kautta ;< Muuten iha jees mut ei millää jaksais noit "AMD" ja "ATI" paitoja pitää pääl :\