Eli pelailin tossa mw2:sta pc:llä ja aloin hakemaan team deathmatch lobbya. peli löysi yhden ja yhdisti minut siihen, mutta se ei ollutkaan team deathmatch vaan joku sellane 3d person mode juttu ja sain yhdesta taposta 7506101 xp:tä tai jotain sinne päin ja tulin heti 70lvl olin siis enne 28lvl DD Lähdin tohkeissani pois kyseisestä lobbysta ja soitin kaverilleni, joka sanoi, että jos olisin aloittanut siinä lobbyssä prestigen niin olisin tullut heti 10 prestigeen nyt kyrsii pahasti onko kenellekkään sattunut vastaavaa ja mistäköhän mahtaisi olla kyse?
Kyseessä on bugi/haxi josta on kuullut aina välillä juttua. Ikävä puoli tuossa on että samainen henkilö voi laittaa negatiivisia xp arvoja eli pelaaja voidaan pudottaa alle nolla tason ja lvl 1:ksi asti pelaaminen kestää ikuisuuden. Kiitos IW kun annoit niin loistavan pelin, kiitos.
Minulle kävi ihan sama juttu, paitsi että pystyin alottamaan prestigen. Ja pelasin headquarterssia, jotain IW bugeja, siitä voisi kyllä lähettää IW:lle viestiä ja kysyä asiasta, mutta en ole vielä ainakaan jaksanut
Mulla kävi tänään sama homma. Ylenin 66 levelistä 70:een. Ei kyllä haittaa yhtään, saihan tota tahkota ihan riittävästi