Mokkula kuumenee ja katkoo...

Discussion in 'Laajakaistaliittymät' started by Veba, Jun 24, 2011.

1. Veba

Veba Regular member

Trophy Points:
    28
    Eli mulla on dna:n 2 mekanen mokkula se on ruvennu kuumenemaan pirusti, hyvä että kärsii koskea. Niin ja katkaisee yhteyden vähän väliä. Oisikko kellään apuja ko. ongelmiin?

2. S5570

S5570 Member

Trophy Points:
    16
    mulla on sama ongelma. (tikku huawei E160E saunalahti) mulla se kuumenee ja katkaisee netin, ja kun odottelee n. 10min niin netti alkaa toimimaan.
    tikku n. vuoden vanha

Last edited: Jul 27, 2011
  3. 1pertti

1pertti Senior member

Trophy Points:
    243
    Jotenkinhan se on mennyt rikki, koska noin kuumenee, ja kaipa tuo yhteyden katkeaminen johtuu juuri tuosta ylikuumenemisesta. Käy vaihtamassa uuteen.

4. Bodomed

Bodomed Regular member

Trophy Points:
    26
    Pistä tikku usb jatkojohtoon ja se jatkojohto kiinni koneeseen. Pitäisi auttaa noissa tapauksissa. Sekä kannattaa se mokkulan fw päivittää.

5. Veba

Veba Regular member

Trophy Points:
    28
    Joo tänään kävin hakemassa uuden tikun. Nytten netti on ollu toiminnassa jo 3 tuntia ilman katkoja. Jospa se vika oli tikussa...

6. Veba

Veba Regular member

Trophy Points:
    28
    Joo, vika oli varmaan tikussa. Ei ole katkaissut yhteyttä tähän päivään mennessä yhtään kertaa. Mutta mokkula on aika kuuma kuiteskin. Kuumeneeko mokkulat muilla sankareilla? Mulla on mokkula 15cm johdon päässä.

7. peksu62

peksu62 Member

Trophy Points:
    11
    Mulla pätkii tunnin välein ,ohjelma näyttää että yhteys on mutta tikku on pimee?
    Mistä hait uuden tikun? kävin mustassapörsissä mista hain tikun mutta siellä vaan pyöriteltiin asiaa eikä muuta.tikku vuoden vanha.Ostin myös uuden koneen eilen ku ajattelin että se on vahasta koneesta kiinni ku se pätki muutenkin.

Share This Page