Hain DNA mokkulan kokeiluun tänään, samana päivänä kerkesin jo hermostua siihen ja olen jo lähettämässä takaisin. Ei kyllä yhtään vastannut odotuksia eikä lupauksia. Kyseessä DNA Liikkuva laajakaista L 14-päivän kokeilulla. Jottei mikään mene palautuksessa vikaan, haluaisin yksityiskohtaiset tiedot miten palautetaan. Paketointi, kuka pakkaa? (Minä vai posti, tyhmä kysymys varmaan mutta on ensimmäinen ikinä lähettämäni paketti) yms. kaiken. Mulla on jo sopimustunnus jonka avulla DNA maksaa postimaksun, sekä laskutusosoite. Onneksi odotukset eivät olleet kovin korkealla alkuunkaan, ei päässyt pettymään. pessimismi ftw
Kyllä lähettäjä pakkaa lähetyksen asian mukaisesti, ettei postimatkalla tapahdu vaurioita. halutessaan lähetyksen voi vakuuttaa. Mukaan laitat tietysti asianmukaisen selvityksen, että haluat lopettaa tilauksen ko. kokeiluajalla.
itse juuri tilasin kanssa dna:lta tuon 4g mokkulan, koska sanoivat että jos en ole tyytyväinen niin saa palauttaa 2vk aikana eli luulisin että riittää kun sanot ettei toimi kotona vaan pätki koko ajan yms, koska et varmasti ole tyytyväinen jos pätkiim niin silloinhan sinulla on syy se palauttaa.
Sitä että selität kirjallisesti tarkkaan miksi haluat purkaa sopimuksen ennen kokeiluajan päätöstä. Esim. miksi liittymä ei miellyttänyt sinua jne. Ei tarvitse mitään romaania kirjoittaa, mutta selvityksestä pitää selvitä syy sopimuksen purkamiselle. Selvitys saatekirjeeksi palautettavan mokkulan mukaan.
Ei sitä palautuksen syytä pakko ole sen kummemmin selitellä, eikä siihen tarvitse edes mitään syytä olla, mutta onhan se fiksua ainakin sen verran laittaa lappua mukaan, että kertoo kuka on ja mistä on kyse, ettei tarvi toisessa päässä arvailla onko se esim. viallinen, joka halutaan vaihtaa uuteen, vai mistä on kyse. Palautuslähetys mielellään alkuperäisessä paketissa, joka vielä esim. jossain pikku paketissa tai pehmustetussa kirjekuoressa, ja kaikki tilpehöörit mukana.