Mokkulan 14-päivän koekäytön palautus

Discussion in 'WLAN ja lähiverkot' started by x_Gamer, Jul 27, 2012.

  1. x_Gamer

    x_Gamer Regular member

    Joined:
    Mar 17, 2012
    Messages:
    100
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Hain DNA mokkulan kokeiluun tänään, samana päivänä kerkesin jo hermostua siihen ja olen jo lähettämässä takaisin. Ei kyllä yhtään vastannut odotuksia eikä lupauksia.

    Kyseessä DNA Liikkuva laajakaista L 14-päivän kokeilulla.

    Jottei mikään mene palautuksessa vikaan, haluaisin yksityiskohtaiset tiedot miten palautetaan.

    Paketointi, kuka pakkaa? (Minä vai posti, tyhmä kysymys varmaan mutta on ensimmäinen ikinä lähettämäni paketti) yms. kaiken.

    Mulla on jo sopimustunnus jonka avulla DNA maksaa postimaksun, sekä laskutusosoite.

    Onneksi odotukset eivät olleet kovin korkealla alkuunkaan, ei päässyt pettymään. pessimismi ftw :)
     
  2. IlmoPJ

    IlmoPJ Moderator Staff Member

    Joined:
    Mar 17, 2006
    Messages:
    6,847
    Likes Received:
    786
    Trophy Points:
    193
    Kyllä lähettäjä pakkaa lähetyksen asian mukaisesti, ettei postimatkalla tapahdu vaurioita. halutessaan lähetyksen voi vakuuttaa.
    Mukaan laitat tietysti asianmukaisen selvityksen, että haluat lopettaa tilauksen ko. kokeiluajalla.
     
  3. x_Gamer

    x_Gamer Regular member

    Joined:
    Mar 17, 2012
    Messages:
    100
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    26
    Mitä tarkoitat asianmukaisella selvityksellä
     
  4. JoniS

    JoniS Active member

    Joined:
    Oct 6, 2008
    Messages:
    2,951
    Likes Received:
    261
    Trophy Points:
    93
    itse juuri tilasin kanssa dna:lta tuon 4g mokkulan, koska sanoivat että jos en ole tyytyväinen niin saa palauttaa 2vk aikana

    eli luulisin että riittää kun sanot ettei toimi kotona vaan pätki koko ajan yms, koska et varmasti ole tyytyväinen jos pätkiim niin silloinhan sinulla on syy se palauttaa.
     
  5. Tiger25

    Tiger25 Active member

    Joined:
    May 13, 2011
    Messages:
    1,574
    Likes Received:
    72
    Trophy Points:
    78
    Sitä että selität kirjallisesti tarkkaan miksi haluat purkaa sopimuksen ennen kokeiluajan päätöstä. Esim. miksi liittymä ei miellyttänyt sinua jne. Ei tarvitse mitään romaania kirjoittaa, mutta selvityksestä pitää selvitä syy sopimuksen purkamiselle. Selvitys saatekirjeeksi palautettavan mokkulan mukaan.
     
  6. wipe2000

    wipe2000 Senior member

    Joined:
    Aug 5, 2002
    Messages:
    6,109
    Likes Received:
    5
    Trophy Points:
    118
    Ei sitä palautuksen syytä pakko ole sen kummemmin selitellä, eikä siihen tarvitse edes mitään syytä olla, mutta onhan se fiksua ainakin sen verran laittaa lappua mukaan, että kertoo kuka on ja mistä on kyse, ettei tarvi toisessa päässä arvailla onko se esim. viallinen, joka halutaan vaihtaa uuteen, vai mistä on kyse. Palautuslähetys mielellään alkuperäisessä paketissa, joka vielä esim. jossain pikku paketissa tai pehmustetussa kirjekuoressa, ja kaikki tilpehöörit mukana.
     

Share This Page