Monen esim* Bin filun poltto Yhdelle DVD:levylle

Discussion in 'PC:n pelit' started by Ciimael, Aug 31, 2005.

1. Ciimael

Ciimael Guest

Siis Pystyykös esim. 4cd pelin, jonka cd ovat .bin ja .cue muodossa polttamaan yhdelle DVD levylle? säästyisi CD levyjä ja aikaa, jos kaikki tarvittava olisi yhdellä levyllä... Siis onnistuuko vai haaveilenko??

2. age007ti

age007ti Guest

turha haave, ei toimi

3. Kartaz

Kartaz Guest

no miksei toimis mullakin on 3-5bin:iä yhdellä DVD-levyllä ja ne toimii mutta kannattaa kuitenkin pistää ennemmin DVD-RW levylle jos vaikka meneekin pieleen minulla ne on DVD-RW levyllä

4. sniperfin

sniperfin Regular member

Trophy Points:
    26
    Onnistuu juurin kuten on yllä mainittu. Asennettaessa voi mountata bin/iso tiedostot virtuaaliasemalle. Jos taat tarkoitat sitä, että pelin pystyisi asentamaan dvd asemalta(4 cd:n pelistä tulisi näin dvd versio) normaalisti, joillakin peleillä onnistuu,joillakin ei.
    Hyvä tapa kokeilla on kopioida kaikkien cd levyjen sisältö hakemistoon ja polttaa se dvd rw levylle jolle antaa 1 cd labelin.

Microsoftilla on myös työkalu nimeltä ORCA jolla voi editoida msi tiedostoja (levyjen label,kunkin levyn tiedostot,jne). Itse olen muutaman pelin tällä virittänyt toimimaan dvd levyltä, ja jopa yhden dvd-9 pelin pilkkonut asennettavaksi 2:lta dvd-5 levyltä.
    ORCA:n käytöstä löytyy juttua netistä paljonkin,tosin ihan ummikko pc käyttäjä voi olla pihalla näistä jutuista.

5. hape

hape Regular member

Trophy Points:
    26
    Siis ootko polttanu ne datana?

Niin ainaki toimii et poltat ihan vaan datana ne sinne levylle ja avaat daemon toolsilla ne sieltä levyltä. Tuskin toimii muilla konsteilla.

6. Ciimael

Ciimael Guest

Jep no täytyy katsastaa ORCA ohjelma, kiitän vastauksen antaneita! Siis kyllähän helppoa on polttaa datana kaikkien pelien .bin ja .cue DVD ja sieltä sitten hinkkailla Deamon Toolsilla, mutta turhaa nysväilyä sanon minä... Joten katsastan ORCAn :)Kiitän

7. m77

m77 Regular member

Trophy Points:
    26
    On sulla poju kommentit. Yhtä turha silti tämäkin, mutta ei jokaiseen threadiin tartte olla jotain sepustelemassa - etenkään jos ei asioista tiedä. En oikein ymmärrä mitä yrität saavuttaa vastailemalla tähän tapaan lähes joka viestiketjuun.

Share This Page