Miten voin avata monta pikakuvaketta kerrallaan? XP:ssä se onnistuu maalaamalla kuvakkeet ja painamalla enteriä. Windows 7 avaa vain viimeiseksi painetun ohjelman. Ei nyt mikään vakava ongelma, mutta kuitenkin
Ominaisuus on poistettu Windows 7:sta. Tätä samaa asiaa olen joskus itsekin kironnut. Olisi mukava tietää miksi tähän ratkaisuun on päädytty.
Siksi tähän ratkaisuun on päädytty koska jotkut turhautuneet, evottajat, kakarat, vaahtosammuttimet ja hevoset vetelevät kaikki pikakuvakkeet ''sinisiksi'' ja painavat enteriä. Siitä seuraa jumalaton lagaaminen yms.
Ihan vain tiedoksesi: kokeilin juuri, ja ainakin minulla Seiska Ultimatessa toimii. Merkkasin 10 PDF-tiedostoa ja painoin Enter, kaikki 10 avautuivat. Kokeilin toisessa kansiossa, merkkasin 10 valokuvaa ja painoin Enter, kaikki avautuivat. Viimeiseksi kokeilin vielä merkata 10 kansiota, ja kaikki avautuivat. Tein saman kahdella muulla koneella, toisessa Seiska Enterprise ja toisessa Home Premium. Toimii ongelmitta. Näyttäisi siis toimivan niinkuin ennenkin. Larry
Kyllä kaikki tiedostokansiot aukeaa maalammalla kaikki, työpöydältä aukee vain yksi kerrallaan jos aukaisee kirjanmerkeistä ja puottelee alapalkkiin kaikki kyllä jää sinne. En kylläkään tuota pidä senkummasempana vikana kerkee ne kuvakkeet aukasta sitämukaa kun tarttee. Win7 64bit Ultimate retail.
Minä sain myös kansiot työpöydältä auki, mutta valokuvia ei auennut kuin yksi kerrallaan. Kokeilin windowsin ja picasan esikatseluilla. PS: Mitä teen tuossa userbar:issa väärin?
eli näin: Code: [img]http://img152.imageshack.us/img152/7817/userbar819772.gif[/img] Olisit kyllä voinu pistää ton kysymykden tonne mun oppaaseen, on vaan sen verran offtopiccia.
No voi hitto Pitäis olla tuttua hommaa, kun olen kuvia sen verran laittanut näkyville eri keskustelupalstoilla. Sorry offtopicista