Monipuoliset kuulokkeet noin 200€

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by NakiRider, Dec 4, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. NakiRider

NakiRider Member

Trophy Points:
    11
    Moi!

Pitkään aikaan en olekkaan tänne kirjoitellut, mutta muistelin, että täältä saa osaavaa apua hifi asioissa!

Eli pulmani on seuraavanlainen: olen hankkimassa kuulokkeita monipuoliseen käyttöön, mikä tarkoittaa junassa ja bussissa matkustamista, kaduilla kävelyä ja satunnaisia työskentelyhetkiä kirjastoissa. Hyvät kuulokkeet löytyvät siis kotoa, enkä myöskään etsi huipputeknistä ääneneristysteknologiaa joita esim. lentomatkustamisessa saattaisin kaivata. Etsin siis hyvää peruskuulokketta, joka tulee korvanpäälle, työmatkoille ja sekalaiseen hyörimiseen urbaanissa ympäristössä.

Olen jo hieman perehtynyt asiaan ja olen muutaman vaihtoehdon löytänyt:
    - Bowers&Wilkins p3 (159€) - näissä viehättää tällä hetkellä hinta, muotoilu sekä yhteensopivuus iOs laitteisiin.
    - Beyerdynamic T50P (199€) - nämä ovat ilmeisen hyvät äänenlaadullisesti, sekä muotoilu miellyttää (b&w kuitenkin kauniimpi).
    - Sennheiser hd25-1 II (198€) - nämä ovat ääneltään myös mahtavat? Mutta haittapuolena, että näyttäisin hieman DJ-hiireltä nämä päässä.

Mitä sanotte? Vaihtoehtoja on monia varmastikkin ja haluaisin ne kuulla! Olen ostamassa kuulokkeita mahdollisimman pikaisella aikataululla, kun edelliset kuulokkeet sanoivat sopimuksensa irti.

Yt,
    Niklas

Last edited: Dec 4, 2012
Thread Status:
Not open for further replies.

Share This Page