Monta authoroitua tiedostoa yhdelle DVD:lle

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Urpona, Aug 29, 2008.

1. Urpona

Urpona Member

Trophy Points:
    11
    No niin, nyt tämä meikäläisen opiskelu digi-tv tallenteiden kanssa on edennyt siihen saakka, että yhden ohjelman siirtäminen DVD:lle onnistuu. DVD -levylle jää kumminkin melkoisesti tyhjää tilaa, jos siihen tallentaa ainoastaa yhden puolen tunnin pätkän. Eihän noi levyt paljon maksa, mutta onhan niiden säilyttämisessäkin jo hommaa.

Olen käyttänyt ProjectX, Muxman, Gui for dvdauthor ja DVDSubEdit -ohjelmia. Syntyneet VTS_01_1,2,3 ja BUP ja IFO -tiedostot olen polttanut Nerolla DVD-videoksi.

Kysymyksiä:
    1. Miten saan monta ohjelmaa poltettua yhdelle DVD:lle?
    2. Pitääkö tiedotojen nimiä muuttaa, kun authoroinnin tuloksena on syntynyt monta VTS_01_1 saman nimistä tiedostoa?
    3. Kuinka tiedostot poltetaan Video CD muotoon? Nykyään Nero herjaa etteivät ne ole yhteensopivia Video CD muodon kanssa?

Jos vielä saisi yksinkertaiselle ihmiselle sopivia vinkkejä yksinkertaisista ohjelmista tai toimintatavoista, niin olisn kovin tyytyväinen!

2. arskaxx

arskaxx Active member

Trophy Points:
    66
    Last edited: Aug 29, 2008
  3. Quattro

Quattro Regular member

Trophy Points:
    26
    Maksullinen TMPGEnc DVD Author 3 with Divx rokkaa myös. Osaa myös irtotekstit kunhan ne on srt muodossa. Helpompaa ohjelmaa tuskin löydät.

4. jawa75

jawa75 Regular member

Trophy Points:
    26
    dvd-shrinkillä otat re-author, dvd-browse välilehti ja haet kaikki tiedostot copy pastella vasempaan ikkunaan ja painat back-up, tiedostot on muunnettu neroa varten polttovalmiiksi.

5. Urpona

Urpona Member

Trophy Points:
    11
    Kiitos vatauksista! Tämä on kyllä hyvä foorumi. Tuskin muuten ominpäin tästä hommasta olisi mitään tullut. Kiitos myös hyvien oppaiden tekijöille! Onnistuin tuolla GUI for dvdauthorilla yhdistämään monta ohjelmaa yhdelle DVD:lle ja tekemään siihen menun jossa voi nuolinäppäimillä siirtyä ohjelmasta toiseen. Tuota DVD Shrinkiä pitää vielä kokeilla.

6. rmCowboy

rmCowboy Regular member

Trophy Points:
    46
    Toinen hyvä ohjelma tuohon on ConvertXtoDVD vaikkakin maksullinen. Tuota olen itse käyttänyt.

Katso että tukeeko DVD-soittimesi DivX:ää.

Share This Page