Motorola V3 ongelma

Discussion in 'Yleistä keskustelua kännyköistä' started by Foba, Feb 28, 2007.

1. Foba

Foba Guest

Hankin tässä taannoin halvalla Motorola V3 (Razr) puhelimen ja hyvältähän se on käteen tuntunut. Mutta lykkäsipä Motorola eteeni heti pienoisen ongelman: mikään java-ohjelma (opera mini, jmirc, imhere...) ei suostu ottamaan yhteyttä internettiin. Ja kaikki nuo ohjelmat tukevat tätä kyseistä luuria.

GPRS-asetukset olen tilannut sekä operaattorilta (Saunalahti) että puhelimen valmistajalta (Motorola). Mielestäni olen myös itse puhelimesta asetukset internetin suhteen laittanut oikein (en ole TÄYSIN varma).

Puhelimen omalla WAP-selaimella onnistun kyllä selailemaan wappia.

Muuten olisin skipannut tämän ongelman olankohautuksella, mutta sitä en voinut uskoa etteikö Opera Mini toimisi tässä puhelimessa, sillä se toimi jopa Nokia 3510i:ssä joten pakkohan se on saada toimimaan tässäkin luurissa.

Nyt, te valistuneet käyttäjät annatte minulle kaikki mahdolliset neuvot, vinkit ja linkit. Alan olemaan jo epätoivoinen.

2. turska

turska Regular member

Trophy Points:
    46
  3. Foba

Foba Guest

Kyseiset linkit on tutkittu jo aiemmin, ilman tulosta. Muutama tuntia kahlasin noita foorumeita, enkä tullut yhtään sen viisaammaksi eikä liion ongelma ratkennut.

E: uusi ongelma:

Kun laitan uuden WAP tai EMAIL asetustietueen, en voi sitä tallentaa. Hankala selittää jos et itse ole käyttänyt Motorolaa, mutta kuitenkin siinä valikossa jossa laitat esim. palvelimet ja portit, ei ole mahdollisuutta laittaa tallenna/ota käyttöön/muuta. Tästä valikosta pääsee pois vain peru-näppäimellä ja tällöin kaikki asetukset katoavat.

Last edited by a moderator: Feb 28, 2007

Share This Page