Digikamerani näyttäs tekevän .mov videoita, joten tartteisin sellasen ohjelman, missä .mov videon taustalle saa jonkun biisin liitettyä. Eli itse videon alkuperäinen ääni pitäs kuulua ja taustalle kuulumaan myös biisi. Joku mahdollisimman yksinkertainen ohjelma saisi myös olla, en mitään hirveää määrää tehoja vaativaa ohjelmaa tarvitse. Kunhan videon ääniraitaan pystyy lisäämään ton biisin ja itse biisin äänenvoimakkuutta voi säätää.
Itse olen käyttänyt tuollaisiin hommiin Ulead Videostudio ohjelmaa. Lisäksi se vaati että koneelta löytyy Quicktime ennenkuin osaa avata MOV-tiedostot. Mutta halvempi konsti voisi olla konvertoida MOVit ensin WMV:ksi tai AVIksi jollain konvertterillä ja senjälkeen tuoda se Windowsin Movie Makeriin. Siellä voit sitten säätää sen videon alkuperäisäänen voimakkuutta ja lisätä haluamasi biisin "Ääni tai musiikki" lisäraidalle. Koska itse konvertoin tuolla Uleadilla niin en osaa suositella sinulle konvertteriä, niitä kuitenkin löytyy vaikka millä mitalla esim. googlella esim. "convert mov to wmv" haulla. http://www.google.fi/search?hl=fi&q=convert+mov+to+wmv&btnG=Hae&meta=lr=