Moro. Nyt on sitten ärsyttävä ongelma kyseessä. Olen kopioimassa vanhoja kotivideoita VHs:llä s-video johdolla tietokoneeseen. Koneessa on analoginen hauppage tv-kortti. Sori tästä pitkästä selityksestä. Ongelma on seuraava: NERO -> toimii hyvin, mutta kuva on jokaisella pakkauksella huonolaatuinen. Jos ei pakkaa ku kaappaa videokuvaa niin sitten menee tuhansia gigoja tilaa. Studio 9. Hyvä ongelma, mutta ei pystu asetuksista vaihtamaan NTSC kuvaa BAL b:ksi, joten kuva on väritön. Joskus saa vaihdettua ku samaan aikaa käsittelee AMC-ohjelmaa. No ääni ei sitten kuulu ja kuva on erittäin epätarkka. Movie maker -> mahtava ohjelma. Toimi lyhyissä (alle 5min) videokuvan kaappauksissa. Kuva erittäin hyvä ja ei vie tilaa (3mt/s). Mutta se ongelma tässä on se että yli 5min kaappauksissa Movie maker "esikatselu" tilttaa paikalleen ja hiiren nuoli jähmettyy. Mitään ei tapahdu ja kone täytyy sulkea virtanapin kautta vahingoittaen kovalevyjä. Ja videon kaappaus kusee. Oisko ammattilaisilla ja nördeillä nyt heittää hyviä ideoita tähän? Olen kokeillut ilman K-lite ja ffdshow kodekkeja -> ei mitään vaikutusta. Ajurit ole laittanut uusiksi tv-korttiin. Movie maker olen päivittänyt uudempaa ym.. Olisi kyllä valmis kokeilemaan muitakin kaappaus ohjelmia. Yhtä kahta olen kokeillut, toinen ei nauhoittanut ja toinen teki saman jumin ku Movie maker. Mikä tuon jumimisen oiken tekee? Verenpaine nousee!