Movie Makerilla tehty oma elokuva DVD-levylle

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by Suopursu, Aug 24, 2009.

1. Suopursu

Suopursu Member

Trophy Points:
    11
    Olen tehnyt pari omaa lyhytelokuvaa Movie Makerilla. Yritin kopioida elokuvat DVD-rompulle, ei onnistu. Olen kokeillut kopioi-liitä toimintoja sekä Nero 6.6:tta. Molemmilla antaa herjaa jossain vaiheessa eikä kopiointi etene loppuun. Musiikin ja videopätkien kopiointi cd-levyltä toiselle onnistuu ok, joten romppuasema lienee kunnossa. Kopionti tietokoneen kovalevyltä ei siis onnistu. Olisiko jotain näppärää vinkkiä asian hoitamiseen?

Tarkoitus olisi saada nuo lyhytelokuvat samalle rompulle ja romppua katsellessa tulisi ensin valikko josta voisi valita jomman kumman. Kuinkas tuommoinen onnistuisi?

Jään kiitollisena vinkkejänne odottelemaan.

2. microbi

microbi Active member

Trophy Points:
    68
    Movie makerilla tehdyt leffat eivät MUISTAAKSENI ole suoraan DVD:tä - ne pitää konvertoida "DVD:ksi". Riippuu millä formaatilla (dv-avi ja wmv muistaakseni olivat niitä "hyviä") olet leffan movie makerilla tallentanut, hae netistä kuinka se konvertoidaan dvd:ksi, jotta voit polttaa sen dvd:lle ja katsoa dvd-soittimella

//öö testasin VÄHÄN tuota softaa (en ole ikinä käyttänyt :p Sony Vegasta) ja kun olin tallentamassa - windows oli sen jälkeen avaamassa "Windows DVD Maker" softaa ("jotta voit tallentaa elokuvan DVD-levylle" =juuri näin siinä luki) :eek:

Elikkä...minun movie makerillä tekisin tehosteet ym., tallennus ja sitten aukeaisi dvd-maker jolla suoraan dvd-versio??

Itselläni Vista Home Premium....

Last edited: Aug 25, 2009

Share This Page