Minulla on ollut toimiva Firefox sovellus jo pari vuotta. Se lakkasi > toimimasta noin puoli vuotta sitten. Nyt latasin uuden Firefox 2:n koneeseeni. > Sekään ei toimi. Kokonaista etusivua ei tule näyttöön ja näytössä lukee > kuitenkin done tai valmis. En pääse sillä mihinkään osoitteeseen. Latasin > uuden ohjelman pariinkin kertaan, sekä suomenkielisenä että englannin > kielisenä. Kumpikaan ei toimi. > > En ymmärrä mistä on kyse. Haluaisin toimivan Firefox selaimen. Internet > Explorer toimii normaalisti. Löytyykö apua?
Olen ollut yhteydessä Firefoxin käyttäjäpalveluun. Eivät osanneet sanoa mitään ja neuvoivat tämän keskustelupalstan. Olen siis noidankehässä.
Asenna HiJackThis niminen ohjelma ja asenna se koneellesi. Sitten avaa ja paina "Do a system scan and save the logfile". Sitten avautuu uusi ikkuna. Kopioi kaikki tässä ikkunassa oleva teksti ja lähetä se joko tähän ketjuun tai sitten perusta sille uusi ketju tuonne HjT- alueelle. Muista kertoa myös sinne, millainen onkelmasi on. Kaverilla oli kerran sellainen virus, ettei FireFox suostunut asentumaan...
Kiitokset henketull. Olen toiminut ohjeesi mukaan ja odottelen vastauksia. Laitan palutteen aikanaan.