Osaisko joku auttaa, kun mozillalla menee jollekkin sivulle(esim. omaelisa, veikkaus...)niin näyttö "jäätyy" eli mikään muu ei auta kuin katkaista virta käynnistys napista. Safarilla tai Google Chromella näin ei käy. Onko muilla ollut samaa ongelmaa? kiitos jo etukäteen. Joskus myös nettikäytössä kone piippaa, tulee bluescreen noin 3 sekunniksi ja kone käynnistyy uudestaan. pelatessa näin ei koskaan käy
Samaa tehnyt täälläkin. Siis molemmat, sekä nelos että tuorein 5 verkka. Itse olen päässyt useimmiten siten että olen vain odottanut tovin, ja foxi on joko palautunut tai sitten se on siinä tilassa että sen voi sulkea ruksista. Sulkemisen jälkeen olen usein vielä ajellut CCleanerilla väliaikaistiedostot/selain historian pois. Saas nyt nähdä että toimisiko tuo kohta tulossa oleva kutos versio Foxilta, eipä silti ei seiskaan tai kasiinkaan kauan enää mene.. ot/ naurettavaa selaimen numerointia, olisivat vain pysyneet entisessä nimeämis mallissa, niin ehkä meillä olisi ollut nelos Foxi aikaisintaan ensikesänä /ot.
Juuh, kyllä mulla hiiri toimii, muutoin kone sitten jäätyykin hetkeksi. Omat ongelmani olen kohdistanut greasemonkeyhin, RAM muisti tulee jossakin kohdin vastaan (itsellä 2Gb). Varsinkin kun noita tabeja on avoinna väliin useampi ja jokaisessa jokin nettipeli, niin eipä ihme että jäätyilee Eli omalta osalta, lisää muistia koneeseen..