Vai joku muu? Alkaa Explorerin käyttö lämmittää. Tosin samalla voisi siirtyä tuosta Outlookista johonkin toiseen "kaleneri-maili-osoitteisto"-ohjelmaan. Ehdotuksia, kokemuksia, eroja... Kiitos
opera on kieltämättä hyvä, jotenkin vain kummastuttaa tuo operan ensimmäisen ikkunan avautumishitaus - siinä ajassa kun opera raksuttaa vielä ensimmäistä akkunaa ruudulle niin IE on avannut jo 3-4 googlea hienosti. voipi tietty johtua tuosta laajemmasta javatuesta.
Kannattaapa muistaa se, että exploitter latautuu taustalle, kun windoze käynnistetään...eli siis se on jo muistissa silloin, kun avaat sitä ensimmäisen kerran...exploitterhan on todellisuudessa huomattavasti "raskaampi" ohjelma, kuin opera... Ja palatakseni alkuperäiseen kysymykseen, niin mozilla firefox on mun suositus ja outlookin tilalle vaikka mozilla thunderbird...
Opera. Varsinkin uusi 7.50 on aivan ehdoton IRC-ominaisuuden ja muiden uutuuksien takia...vielä kun tulisi uusi versio tuon betan tilalle. Operasta löytyy myös sähköposti ja uutisryhmät sisäänrakennettuina.
Mozilla Firefox jos pelkkä selainta kaipaat. Tosta itse Mozilla paketista löytyy myös IRC ohjelma+maili+kotisivu editori, joka on W3 speksien mukainen, mutta windows puolella kannattaa kyllä käyttää mIRC:iä irccaamiseen jos sellaista harrastaa.
Laitoksessa on molemmat(ja myös IE). Opera:sta on käytössä se mainos versio. Mozilla pakettiin plussana vielä todella hyvä ja laaja valikoima plug-in:eja (saa esim noi opera:sta tutut hiirieleet) EDIT:TYPO++
Molempia olen käyttänyt ja Operaan olen päätynyt. Operassa kun tuo tab-systeemi on tehty helpommaksi kuin mozillassa. Ainakin vuosi on nyt takana, enkä missään nimessä muuhun vaihtaisi.
Itse olen tykästynyt tähän normaaliin mozillaan. On mielestäni tosi hyvä . Firefoxia en ole vielä kokeillut ja operasta en ole itse ikinä tykännyt.
No päädyin nyt sitten kokeilemaan molemmat. Kävin nyt ensin hakemassa Operan ja pientä sisäänajoa tämä minulta vielä vaatii, mutta toistaiseksi hyvä maku jäänyt. Operaan jo tutustuneille kysymyksenä: saako Operaan tuotua Outlookista vanhoja maileja mitenkään?
Operaa oon käyttänyt nyt vähän yli vuoden, nyt versiota 7.11. Nuo hiirieleet ja popuppien poisto on kyl tosi hyvii ominaisuuksii. Mutta toi ohjelman käynnistyminen kestää kyl jotain minuutin, niin jos aion nopeesti käyttää nettii otan IE:n. Ja muutenkin kun on koneelle kertyny tavaraa, on ruvennu tuntuu, että opera onkin exploreria raskaampi.