Alkaa sitten pikku hiljaa kyllästyttämään näiden Firefoxin uusien versioiden jatkuva jäätyminen. Kyllä olen asentanut uudelleen, olen yrittänyt ilman lisäosia ja olen tehnyt uuden profiilin ja mikään ei auta. Lontoon kieli ei niin hyvin halussa että, voisin haukkua tekijät pystyyn, mutta todella huonoon suuntaan on kehitys mennyt. Jos jollain tietoa missä vika, olisi kivaa kun kirjoittasi isoilla kirjaimilla vastauksen, että kaiki saisivat vian korjattua, kun on näköjään muitakin ketjuja samasta aiheesta tällä palstalla. Nyt vaihdoin Google Chromen oletusselaimeksi, sen verran ottaa nuppiin.
Itse tossa 2 päivää sitten vaihdoin firefoxista ie9:siin.. sen jälkeen kun firefox päivitti itsensä 6 versioon ni alko jäätyminen ja jotenkuten sai surffattua. Luulin olevani yksin tämän asian kanssa mutta näin ei ilmeisesti olekkaan.
Itsellä juuri toisin päin, 5.0 kaatuili päivittäin mutta nyt kutonen ei ole kaatunut kertaakaan kolmen päivän aikana :kippis:
Mulla toimi ff 5 alussa ihan hyvin, jonkun päivityksen jälkeen kaatuilivat kaikki ohjelmat. Epätoivoisena (kaikki neuvot kokeilleena) ajoin elisan f-securiten jonkun virusohjelman läpi (on koneessa dna-tietoturva), ja kas päivitti kaikki updaten 9 eri ohjelmaa (jotka junnasivat, mutteivat päivittyneet), samalla ff 7. Sais vielä Suomenkieliseksi sen ff seiskan... -Win 7 64-bit.
Paripäivää ollut käytössä. FF v7.0 Beta1 Ei vielä ole ilmaantunut ongelmia. Käyttis Win 7 - 64bit http://www.download.fi/verkko/selaimet/firefox_suomeksi.cfm
Itellä sama juttu kuin JustGamerilla eli FF5 aiheutta kaatuilua ja jäätymistä mutta nyt FF6 jälkeen kone on ollut kuin uusi.. Saa nyt nähä sitten mitä tapahtuu kun FF7 ilmestyy (ja FF ei tarkoita tässä tapauksessa Final Fantasya )