Mp3 muistitikun kanssa ongelmia

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by eriname, Nov 14, 2005.

  1. eriname

    eriname Member

    Joined:
    Sep 17, 2005
    Messages:
    45
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Juu en tiedä että onko tämä oikeassa paikassa mutta kuitenkin:

    Mulla on semmonoinen Creativen MuVo tx soitin jossa muistia ruhtinaalliset 512 mb. Se on ollu aika kovassa käytössä paitsi sillo ku patterit on loppu. Se oli jonkun viikon tai kaksi käyttämättä koska en jaksanut ostaa pattereita ja kun sain ne innoissani hwti luupit korville. Mutta ihmettelin että WTF " Ei musiikkia" teksti tulee esille soittimesta vaikka siinä 100 prosenttisen varmasti on musiikkia: Siispä koneelle. Tietokoneella huomaankin ett' soittimessa on musiikkia, yritän poistaa kaikki tiedostot mutta teksti "parametri ei kelpaa" tai jtn vastaavaa tulee näyttöön. Yritän runkata soitinta tietokoneessa tuloksetta. Välillä tietokoneen näyttö sammuu tai tietsikka sekoilee jotenkin. Ja arvatkaa että vituttaako kun säästänyt soittimeen miljoona vuotta ja soitin hajoaa. Mikä parasta takuu kuitti on hävinnyt. Joten jelppikää nyt vähän tätä avun tarpeessa olevaa n00bia, joka ei voi elää ilman musiikkia!!!!
     
  2. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Joined:
    May 5, 2003
    Messages:
    29,936
    Likes Received:
    124
    Trophy Points:
    143
    Tietenkin voit kokeilla Firmware päivitystä soittimelle, mutta luulen kyllä ettei se paljoa auta. Noissa soittimissa on varmaan sarjanumero joten soittimen luulisi saavan takuuseen ilman kuittiakin.
     
  3. eriname

    eriname Member

    Joined:
    Sep 17, 2005
    Messages:
    45
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    ELÄMÄ LOISTAA JÄLLEEN kuitti löytyi pitkän etsinnän jälkeen kaapin pohjalta. Kiitän kaikkia henkisestä tuesta etsinnöistä. KIITSS
     
  4. Babylo

    Babylo Member

    Joined:
    Jun 25, 2005
    Messages:
    80
    Likes Received:
    0
    Trophy Points:
    16
    Mulla meni samanlailla. Eihän tää ollu mun syy, eli kai tää takuun piikkiin menee vai?
     
  5. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Joined:
    May 5, 2003
    Messages:
    29,936
    Likes Received:
    124
    Trophy Points:
    143
    Kyllä se menee jos soitin itse lakkaa toimimasta.
     

Share This Page