Mp4 soittimeen kiinteät tekstit ?

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by menopeli, May 12, 2007.

1. menopeli

menopeli Member

Trophy Points:
    11
    moro kaikki.olen ostamassa creative zen vision m ja haluaisin osata laittaa siihen leffan lisäksi tekstit.olen etsiny ohjelmia ja niitte käyttö ohjeita , mutta mikään ei ole ollut toimiva.joten kaikki jolla on toi onnistunu (laittaa kiinteät tekstit avi tiedostoon elikkä ei mihinkään dvd-r:än) niin pelastakaa päiväni ja laittakaa ohjeita ja hyviä ohjelmia.Kiitos

2. Threat

Threat Active member

Trophy Points:
    66
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/504977

Toivottavasti yllä olevasta linkistä on apua.

Itselläkin tuo kyseinen soitin on ja nerolla olen tekstien kanssa saanut leffan .mp4 muotoon mutta zen ei toista sitä. Konvertoida pitäisi seuraavaksi aviksi, vaan sitä en saanut nerolla tehtyä. Pitää kokeilla joku päivä erillisellä video konvertterilla sopivia asetuksia.

3. menopeli

menopeli Member

Trophy Points:
    11
    Kiitoksia Paljon täytyy kokeilla heti !

4. Threat

Threat Active member

Trophy Points:
    66
    Olepa hyvä. Ilmoittelehan jos ja kun saat leffa+tekstit toimimaan zenillä. Itse en ole joutanut nyt asiaan vähään aikaan perehtymään mutta olisi kiva kuulla miten itse sait asian ratkaistua.

5. menopeli

menopeli Member

Trophy Points:
    11
    en onnistu jotenki :D , emt en oo sen kummempi käsittelee tietokonetta :),elikkä jos löytyis jtn ohjeitä taikka muuta vastaavaa..

6. Threat

Threat Active member

Trophy Points:
    66
    Alan itse tutkimaan tuota asiaa tuossa kesäkuun alun jälkeen. Pitää katsoa miten sen saisi parhaiten toimimaan jos ei sitä ennen ole ideoita tullut kenelläkään.

Share This Page