Tätäkin on varmaan puitu tuhatsataviiskytä kertaa, mutta nostan tätä taas esille. Miulla on .mp4 muodossa oleva elokuva, siihen pitäs ripata tekstit ja polttaa käytettäväksi. Onnistuuko tohon mp4 muotoon ripata niitä tekstejä vai joudunko ensin konvertoimaan sen aviks tai wmv:ksi?
Tarkennappa hieman miten aiot katsoa elokuvaa? tietkoneella? stand-alone dvd/xvid soittimella? Ja tähän on tosiaan vastattu vähintään miljoona kertaa...
Dvd soittimella. Ja vaikka nyt tää onkin niin monta kertaa ollu esillä niin jos joku kehtais kerrata maalikolle tapahtuman. Mitään .mp4 tiedostoihin tekstityksen lisäämisestä kun en löytänyt.
Eli siis mun on pakko muuttaa se ennen kun voin ripata siihen tekstit ja polttaa Dvd soittimelle käytettäväks?
ellei sun dvd soitin tue mp4 muotoa ja irtotekstityksiä, sun muuttaa se video dvd soittimen tukemaan muotoon. noita erilaisia ohjelmia löytyy satoja, googleen vaan hakusanaksi "mp4 to dvd".
Mistäs mä saan tietää sen, että tukeeko se irto tekstityksiä? On mulla joku konvertteri vaan nuo vesileimat ärsyttää.
Hae sellainen konvertteri joka ei tee vesileimaa. Irtotekstityksen toimiminen onnistuu kokeilemalla, käytä dvd-rw levyä niin ei tu vahinkoa vaikkei pelaisi. - Siihen konvertoituun vob-tiedostoon saat irtotekstit helposti mukaan DVD-soittimen hyväksymässä muodossa esim DVDAuthorGUI:lla
Löytyyköhän? Tästä ääniraidan rippausjutusta kuvaan kiinni. jokin FAQ, missä selitettäis ymmärrettävästi koko prosessi. Tai joku URL:i Mistä sais, mieluusti Suomeksi.
No olinpas hölmö! Kaikki tiedothan löytyy täältä. afterdawn.com Oppaista & ohjelmat. Parhaat ohjelmat löytyi heti + ohjeistus![