elokuvatiedosto mp4 muodossa, ongelma: pystyn katsomaan sitä hyvinkin ilman pätkimistä/nykimistä mutta jostain syystä jos kelaan/tai siirrän johonkin keskellä leffaa niin kuva pysähtyy ja mitään ei tapahdu. Käytän zoom playeria ja olen ladannut kaikki sen sivun kautta tulevat updatet. Divx playerillä ei näytä mp4 tiedostoa vaan tulee viesti että puuttuu joku iod´s atom. media playerillä taas musiikki jatkuu ja näyttää ajan menevän eteenpäin mutta kuvaa ei näy.
en tunne kyseistä ohjelmaa enkä sitä mitä sen pitäisi tehdä mutta latasin ja asensin sen eilen, ei tosin muuttanut mitään. Edelleen voi pätkää katsoa alusta mutta jos kelaa tai siirtää leffan keskelle niin se jumittaa eikä mitään tapahdu.
Oletko kokeillut VLC-playeriä, sillä täytyisi toistua suurin osa videoformaateista ilman kodekkeja..? E: Saat sen täältä: http://www.download.fi/video_ohjelmat/dvd_soittimet/vlc.cfm
Ehkäpä vika onkin dekooderissa tai viallisessa tiedostossa. Saako Zoom Playerissä videon päällä oikealla hiiren napilla valittua Filters tai jotain sinnepäin. Siinä pitäisi lukea käytettävät dekooderi ja splitteri. Mikä koodekki videossa on käytössä? Onko kyse vain yhdestä tiedostosta vai onko vika kaikissa? Toimiiko VLC llä?
latasin VLC playerin ja sillä futaa mainiosti kyllä nyt sitten kaikki mp4 formaatit. Elikkä kiitos tästä infosta Teille! Kyseessä oli siis kaikki mp4 toedostot jotenka tiedosto ei ollut korruptoitunut ja kodekkeina minulla oli nuo Zoom playerin automaattiset update kodekit. Pitäisi kuulemma automaattisesti ladata uusimmat? Mutta joo, ainakin toistaiseksi nyt toimii VLC playerillä ja se minulle riittänee hyvinkin, eli vielä kerran kiitoksia!