MPEG4Modifier??

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by matti_90, Apr 22, 2005.

1. matti_90

matti_90 Regular member

Trophy Points:
    26
    Eli oon nauhottanu TV-kortilla leffoja ilman pakkauksia ja sit oon pakannut ne Virtual Dubilla Xvid muotoon ja yritän avata tuon kyseisen videon MPEG4Modifierillä mutta ruutuun tulee sanoma, että OPEN DML AVI's are currently supported, enkä siis saa poistettua pätkimistä, jotta voisin katsoa sitä pöytäsoittimessa.
    Johtuneeko pakkauscodecin asetuksista vai mistä??

2. j7865

j7865 Member

Trophy Points:
    16
    Nappaa se packet bitsream pois päällä sieltä xvidin asetuksista jo ennen kun pakkaat ollenkaan. Eihän siinä ole mitään järkeä, että ensin pakkailee väärillä asetuksilla ja sitten jollain toisella ohjelmalla yrittää korjailla. Siis xvidin main settings, profile@level...more, profile, siellä on se pb kohta. Pb:n poistoon mpeg4modifieriä parempi softa on avidemux2

3. matti_90

matti_90 Regular member

Trophy Points:
    26
    Eikun oon saanu jo avun tohon. Oon pakkannut kuvan DivX 5 ja äänen Mp3 muotoon, niin sit sain ne MPEG4Modifierilläkin auki ja siinä oli, ettei siinä enää oo sitä Packet Bitsreamia ollenkaan. Joo tiän et sen saa pois Xvid codecissa, mut eikös se kuva mee vähän suttusemmaksi, kuin että on Packet Bitream??

4. j7865

j7865 Member

Trophy Points:
    16
    No eipä siinä tv:stä katottuna kovinkaan suurta eroa ole, onko se pb vai ei. Ja mitä väliä sillä oikeestaan edes on, jos sun laite ei toista pb:a, vaan kuva nykii. Muutenkin tää sun ongelma ongelma kuullostaa aika kummalliselta. Siis pakkaatko sää niitä videoita avataksesi ne mpeg4modifierissä, kun sulle tuntuu olevan pääasia että ne aukee siinä? Etkö sää niitä kato olleenkaan? Ja Gspot on sitten muuten sellanen ohjelma millä niitä tiedoston ominaisuuksia katsotaan

Last edited: Apr 27, 2005
  5. matti_90

matti_90 Regular member

Trophy Points:
    26
    Voi että, ei enää ongelmia oo, osaan jo ton homman..
    Kiitoksia vaan.

Share This Page