Kun yritän hyppiä muutamissa .mpg videoissani eteenpäin (musiikkivideoissa) niin kuva ei siirry lainkaan kyseiseen kohtaan mutta ääni siirtyy. Kuva siis jämähtää paikalleen. Onko vika kenties videossa vai jossain muualla. Kaikki kodekit on kyllä kunnossa vaikka eihän nuo .mpg videot taida edes tarvita ffdshow:ta ollenkaan.
Taitaa soittimessa olla jotain häikkää, tekeekö muilla videoilla samaa? Mikä soitin on kyseessä? Paljonko koneessa on muistia?
Olen kokeillut kolmella eri soittimella.. BSPlayer Pro, Windows media player sekä tuolla AviPreview playerilla. Kaikilla soittimilla tekee saman muutamissa satunnaisissa videoissa, siis ainoastaan .mpg videoissa. Avi-tiedostot toimivat moitteetta. Koneessa on 1024mb muistia joten ei pitäisi kyllä siitä johtua..
Sitten on koodekeissa tai videossa vikaa, koita ffdshow:ta jos auttas. Tuota soitinta vois myös kokeilla, näyttäs olevan monipuolinen ja tukee jota kuinkin kaikkia formaatteja. http://fin.afterdawn.com/ohjelmat/video_ohjelmat/dvd_soittimet/kmplayer.cfm
Näytti tekevän tuolla KMPlayerilla saman tempun. FFDShow minulla on jo käytössä joten vika on varmaan sitten itse videon rippauksessa tai kodekin asetuksissa.
Jos se tekee tuota vain mpeg videoissa niin asetuksissa saattaa olla jotain häikkää. Jos pelkästään yhdessä videossa niin vika on siinä. Tietysti rippauskin on saattanut mennä jotenkin pieleen, väärät asetukset, koodekit tms.