.mpg videoiden kanssa epäselvyyksiä

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by arzi1985, Apr 30, 2007.

1. arzi1985

arzi1985 Member

Trophy Points:
    11
    Kun yritän hyppiä muutamissa .mpg videoissani eteenpäin (musiikkivideoissa) niin kuva ei siirry lainkaan kyseiseen kohtaan mutta ääni siirtyy. Kuva siis jämähtää paikalleen. Onko vika kenties videossa vai jossain muualla. Kaikki kodekit on kyllä kunnossa vaikka eihän nuo .mpg videot taida edes tarvita ffdshow:ta ollenkaan.

2. karhi

karhi Regular member

Trophy Points:
    46
    Taitaa soittimessa olla jotain häikkää, tekeekö muilla videoilla samaa? Mikä soitin on kyseessä? Paljonko koneessa on muistia?

Last edited: Apr 30, 2007
  3. arzi1985

arzi1985 Member

Trophy Points:
    11
    Olen kokeillut kolmella eri soittimella.. BSPlayer Pro, Windows media player sekä tuolla AviPreview playerilla. Kaikilla soittimilla tekee saman muutamissa satunnaisissa videoissa, siis ainoastaan .mpg videoissa. Avi-tiedostot toimivat moitteetta. Koneessa on 1024mb muistia joten ei pitäisi kyllä siitä johtua..:)

4. karhi

karhi Regular member

Trophy Points:
    46
  5. arzi1985

arzi1985 Member

Trophy Points:
    11
    Näytti tekevän tuolla KMPlayerilla saman tempun. FFDShow minulla on jo käytössä joten vika on varmaan sitten itse videon rippauksessa tai kodekin asetuksissa.

6. karhi

karhi Regular member

Trophy Points:
    46
    Jos se tekee tuota vain mpeg videoissa niin asetuksissa saattaa olla jotain häikkää. Jos pelkästään yhdessä videossa niin vika on siinä. Tietysti rippauskin on saattanut mennä jotenkin pieleen, väärät asetukset, koodekit tms.

Share This Page