Mr Local Install/Java!

Discussion in 'Windows -ongelmat' started by PIETRO69, Jul 23, 2006.

1. PIETRO69

PIETRO69 Guest

Heippa!
    Saako mistään asetuksiin ohjeita seuraaville liitännäisille: Java,Mr Local Install!
    Olen saannut asennettua nämä liitännäiset,mutta haluan neuvoja asetusten säätämiseksi.Onko niitä saatavilla? Mulla on kyllä tämä Mr Local Install
    suomeksi,mutta haluaisin neuvoja asetuksiin.Tämä Java on sen sijaa in English.Pystyykö sen saamaan suomeksi.Kuitenkin, vaikka ei saisikaan suomen käsikirjoitusta,pystyykö siihen saamaan myös asetuksiin helpotusta?

Last edited by a moderator: Aug 10, 2006
  2. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
  3. PIETRO69

PIETRO69 Guest

Moikka!
    Lataamalla erikseen! Käsitin että firefoxiin on omat sääntönsä näiden liitännäisten suhteen!

4. PIETRO69

PIETRO69 Guest

Jatkuu..
    Javasta puheenollen! "Katsoin mozilla-sivuilta jälleen ohjeita"
    Siellä neuvotaan näin:
    JRE 1.4.2_01 Käytä epävirallista-asentajaa ja asenna JAVA XP Installilla! En ymmärrä tätä ja mulla ei ole onnistunut tämä samoin kuin
    Flash-liitännäinen. Neuvoja!

5. Jupsu

Jupsu Active member

Trophy Points:
    68
    1. Klikkaa Käynnistä > Ohjauspaneeli ja tupla-klikkaa Java kuvaketta (kahvikuppi) Ohjauspaneelissa.
    2. Mene "Update" -välilehteen Java asetusikkunassasi. Päivitä Javasi klikkaamalla "Update Now" ja sitten käynnistä uudelleen.
    3. Jos et pysty päivittämään automaattisesti, hae manuaalisesti täältä:

http://java.sun.com/javase/downloads/index.jsp
    (Java Runtime Environment (JRE) 5.0 Update 7)
    EDIT: tarkista sitten että sulla on juuri tuo 5.0 update 7 kun oot päivittänny ja sitten poista vanha java..

Last edited: Jul 25, 2006

Share This Page