Eli yksinkertaisesti, kannattaako alkaa käyttämään tuota ohjelmistoa virustorjunnassa? Tällä hetkellä AVG:n ilmaista olen käyttänyt eikä siinäkään mitään kummempia ongelmia ole ollut. Nyt vaan miniläppärissä alkaa Nortonin testijakso loppumaan ja tuota Essentialsia olen harkinnut XP-versiona siihen. Ja samalla voisi sitten tietysti asentaa sen tuohon pöytäkoneeseenkin joka pyörii 32-bittisellä Vistalla. Suosituksia, kommentteja jne...
Siis AVG on joka on ihan ok. Kysymys oli kannattaako Essentials laittaa sen tilalle. Onko huomattavan kevyt tai jotain muuta joka puoltaisi sen asentamista tuon AVG:n tilalle. Miniläppäriin jokatapauksessa laitan ilmaisen tutkan hurisemaan tässä kunhan ehdin.
Mulla on se parissa koneessa (Win7 ja XP) käytössä eikä ole ollut mitään ongelmaa. Tuolla siitä jutustelua: http://murobbs.plaza.fi/tietoturva/609688-ms-security-essentials.html
Uskaltauduin laittamaan sen tuohon miniläppärille ja ihan hyvinhän se näyttää toimivan. Täytyy vähän aikaa testailla josko tähän Vista-masiinaan laittaisi sitten myös.