Elikkä päivitin ton msn messenger 7.0 betan uudempaan, niin sen jälkeen se ei kerkeä käynnistyä, kun tulee se virheilmoitus. Kellään vinkkejä asian korjaamiseen?
Mulla oli sama ongelma mutta poistin koko ohjelman ja asensin uudelleen, niin kaikki on toiminut normaalisti.
beta versiohan tuo vielä on ja toimivuus varmaan juuri sitä luokkaa, tosin joku päivityshän on tullut siihenkin nyt. Itsellä bugaillut siinä lähinnä filejen lähetys ja muuta aika rankasti.
olisko tietoo, miks toi 7.0 mese tekee sitä mulle että kun joku yrittää lähettää tiedostoja mulle, esim musaa, niin siihen tulee vaan "Tämän tiedoston siirto on estetty, koska se ei ehkä ole turvallinen."? mutta taas kuva teidostot tulee ihan hyvin..
Tätä suosittelisin: http://koti.mbnet.fi/co2/apatch.html ...siellä on mm. tuo ruksi "remove file transfer protection"
Mullaki on tässä yhenlainen ongelma. Kun 7.0 versio oli vielä beta versio niin minulla oli se, vaihdoin sen kumminkin takaisin 6.2 ku se alko temppuileen ja nyt olen ladannut sen uudestaan niin en saa otettua hymiötä jonka kaveri on kirjoittanut onko se ominaisuus poistettu vai mikä on?
Mulla on kans toi Messenger 7.0, joka kaatuu melkein heti kun on kirjautunut, mistäköhän se vois johtua? Rautapalomuuri? vai ServicePack 2? Vanha versio eli 6.2 kylläkin toimii mainiosti.