MSN Messenger ongelma.

Discussion in 'Vapaata keskustelua' started by shoodi, Jul 2, 2009.

1. shoodi

shoodi Member

Trophy Points:
    11
    Elikkäs,
    oli jotain häikkää messengerin yhteyksissä, niin päätin poistaa sen huolellisesti ja asentaa kokonaan uudelleen. Näin tehtyäni en enää pääse ollenkaan sisään messengeriin.
    Laitan normaalisti sähköpostiosoitteeni ja salasanani ja painan 'kirjaudu sisään', siinä vaiheessa tulee teksti:

"Kirjautuminen (Windows Live Messenger) epäonnistui, koska palvelu on tilapäisesti poissa käytöstä. Yritä myöhemmin uudelleen"

Virhekoodi: 80040154.

Ystävilläni messenger toimii moitteettomasti, joten 'tilapäisesti poissa käytöstä' vaihtoehdon voinee sulkea pois laskelmista.

Katsoin messengerin sivuilta ohjeita tuohon virhekoodiin, ja suoritin jokaisen toiminnon todella tarkasti, mutta silti mistään ei ollut apua. Olen uudelleenasentanut msn nyt monta kertaa ja boottaillut konetta, odotellut ja korjaillut rekisteriä.
    Mistään ei tunnu olevan apua, enkä pääse .net messengerilläkään sisään jostain kumman syystä.

Olen täysin neuvoton ja mielestäni kaikki keinot kokeillut, joten olisin suuresti kiitollinen jos joku tietää mistä tässä on kyse ja mitä minun tulisi seuraavaksi tehdä.

Kiitos!

2. BlasterX

BlasterX Regular member

Trophy Points:
    46
    En muista sainko saman virhekoodin, mutta itse painin joskus useamman tunnin MSN:n kanssa kunnes huomasin, että olin napsauttanut väärän päivämäärän tietokoneen kelloon. Kun korjasin päivämäärän oikeaksi, alkoi MSN:kin toimia.

Kokeile, jos olisit sinäkin epähuomiossa vaihtanut päivämäärää. :)

3. shoodi

shoodi Member

Trophy Points:
    11

Kiitos vastauksesta, mutta päivämäärä on kyllä oikein, eli ei vika ainakaan siinä. :)

4. shoodi

shoodi Member

Trophy Points:
    11
    Noniin!

Sain asian korjattua.
    Laitoin ohjauspaneelista:
    "Windows Liven asennustyökalu" > Muuta tai poista > ja sieltä "Korjaa" ja messenger lähti taas toimimaan.

Tässä siis ohje myös niille, joilla on vastaavanlainen ongelma.

Share This Page