Eli siis tänään mesessä hymiöt toimivat eka normaalisti niinkuin aina ennenkin. Yhtäkkiä hymiöitä ei vaan tullut enää, vaan tuli esim. tai . Jos joku voi auttaa niin hyvä on.
Tarkista että hymiöiden näyttö on päällä. Tools -> Options -> Messages-välilehti Ainakin englanninkielisellä, suomalaisia ei valitettavasti tueta. No, olisiko Työkalut -> Asetukset -> Viestit
mulla on tämmönen ongelma mesen kaa.ostin d-link des-1005d switchin 2 pc:n välille.aikasemmasta koneesta pääsee messengeriin ihan normaalisti, mut toisen koneen kans ongelmana on se että kun koittaa kirjautua sisään niin tulee ilmotus että kirjautuminen epäonnistui koska palvelu ei vastaa, palvelu ei ole käytettävissä tai et ole muodostanut yhteyttä internettiin.nettiin pääsee ihan normaalisti ja muutenki kaikki yhteydet on kyl kunnossa.eli mikä siis mättää???
Asiasta toiseen. En suosittele kenenkään lataamaan Windows Live Messenger 8.0-Beetaversio. Vikoja paljon.. Mm.näkyy omatila miten sattuu toisilla ja kaverit ei saa lähetettyä pikaviestiä/pikaviestejä. MSN-käyttäjätuki ei voi auttaa koska heillä on amatöörejä töissä. En tiedä kyllä missä vika on. Olen lähettänyt nimitäin MSN-käyttäjätukeen postia ja sieltä on annettu huonoja ohjeita. Jotka ei ole auttanut vaikka olen tehnyt ohjeiden mukaan olevat toimet.
Hei vaan! Minulla on tässä mesessä sellainen ongelma, että kun olen jonkun aikaa käyttänyt tätä ja lähetellyyt viestejä niin ne eivät ole menneet perille! Missä vika? Usein tämä toimii mutta jotakin ongelmaa todella on. Harmittaa soitella jälkeenpäin kaverille uusista viesteistä jotka ei todellakaan ole menneet perille. Kerran minä sain herätteen, ihan kuin en olisi huomannut tulevia viestejä, enkä minä niitä edes nähnyt!
Mese tuottaa kyllä ongelmia Itsellä vanhalla koneella lähes aina sisäänkirjauksen jälkeen ohjelma jumittui, forkkauskaan ei poistanut ongelmaa. Sama uudella koneella.. Windows Messenger ja Miranda IM toimivat kyllä loistavasti.., en tiedä missä vika, eikä kyllä juuri kiinnostakaan......