eli löytyykö neuvoja mtv3+:n purkamiselle.. mitä keytä käyttävät(20 vissiin?), olen mediamaster 9828t:n ja season interfacen kanssa saanut canal+ kanavat purettua mut mtv3+:n purkamiseen ei tunnu mistään löytyvän mitään neuvoja, ja ihan kiinnostais katsoa formuloita suom. selostuksella ruotsalaisen sijasta
Voisitko mitenkään valaista mua tarkemmin miten oot purkanu c+:n salaukset? Lähetä mulle mailia: silisor@mbnet.fi Kiitti jo etukätee...
kerroppas mullekkin miten oot purkanu ja mistä saanu nuo vehkeet vaimitamikko@suomi24.fi kiitän jo tiedosta
kerroppas mullekkin miten oot purkanu ja mistä saanu nuo vehkeet vaimitamikko@suomi24.fi kiitän jo tiedosta
Sama täälä, erityisesti C++ "korjaus" kiinnostaa. Onnistuu kait myös Humax 8000T:n ? jarsal@hotmail.com
mulle myös c+:n purkamiseen ohjetta oon kikkaillu ton cablecryptin kanssa tuloksetta. janne.melkko@pp.inet.fi
oiskohan taas aika lukasta keskustelun sääntöjä? Tän koko ketjun vois poistaa. Niin kuin coolaarne jo sanoi, kaupasta niitä ohjeita saa kuinka kanavat rupee näkymään.
Eiks tää käyty jo sen cablecryptin kanssa selväks ettei se ola laitonta purkaa mitään lähetystä jota sulle itselle lähetetään.
http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/75634 dRD Jos se on laillista, niin sopii soittaa maikkarille ja kysyä miksi et saa kanavaa näkyviin.