Olen käyttänyt yhtä ohjelmaa kuvakkeiden järjestelyyn jo pitkään.. mutta nyt viikko sitten tuli formatoitua kone ja en saa enää millään päähäni että mikä ihme sen nimi oli.. Eli tässä pieni kuvaus ohjelmasta. Sen kun asenti niin näytön yläreunaan tuli pieni siisti rivi kuvakkeista ja sen jälkeen siihen pystyi vetämään ja pudottamaan lisää kuvakkeita ja järjestellä niitä haluamaansa järjestykseen. Tämän jälkeen kun poisti kaikki työpöydällä olevat kuvakkeet niin näkyi vaan siisti rivi sielä yläreunassa.. Kun hiirtä liikutti sen rivin päällä, niin aina jokainen ohjelma jonka kohdalla hiiri oli tavallaan "kohosi" muita ylemmäs.. ja pystyi sitten vaan yhdellä napin painalluksella sen käynnistämään.. Se oli mielestäni kätevä ohjelma kun on paljon kuvakkeita ja varsinkin usein pelatessa kun resoluutiot yms muuttuu niin nuo kuvakkeet tahtoo muuten siirtyä paikasta toiseen itsestään työpöydällä yms.. mutta tuossa ohjelmassa ne on aina siinä samassa nätissä rivissä. Eli jos joku muistaa tämän ohjelman nimen niin olisin todella kiitollinen!!
Oisko Objectdock? Tai sinnepäin.Itsellä on Winstep.Tuosta Dockista ei ole kokemusta,mutta Winstepillä saa viel ne kuvakepalkit piiloon.
ei ollut kumpikaan noista mutta pitää testata kuitenkin että jos on vastaavanlainen kuin se mitä minä käytin joku Dock sana siinäkin ohjelmassa oli EHKÄ.. kun jotenkin muistelisin että se sana siinä joko alussa tai lopussa oli.. ja sitten oli semmonen jakoavaimen kuva muistaakseni mistä pääsi optionsseihin.. mutta juu testailen nyt noita softia myös!
tuo winsteppihän on vielä parempi ohjelma kuin se mitä hain!! tuota pitääkin alkaa käyttämään. Kiitos paljon neuvoista! Harmi vain kun taitaa olla maksullinen tuo.. :/
kristallipallosi oli täysin oikeassa!! Juuri tuo ohjelmahan se on mitä oon koettanut pähkäillä nyt viikon Mistä tiesit että tuo oli se mitä tarkoitin ^^ käytätkö itsekkin tuota ohjelmaa? tuo on hyvä kun ei tarvitse edes rekisteröidä vaan toimii ihan ilmaiseksi
Kuvauksesi kertoi riittävästi ja tosiaan itsellänikin on samainen ohjelma käytössä, joten kristallipalloakaan ei välttämättä olisi tarvittu, heh.