Elikkä jos mulla olis tommonen 2GB MicroSD Muistikortti kännykkään. Ja mulla on koneessa muistikortin lukija jossa on 4 paikkaa: MS SD/MMC CF/MD SM Eli tommoset paikat löytyy, niin eikö tommosen kortin mukana tuu se adapteri millä tosta MicroSD:stä saa SD:n ja saan sen liitettyä koneelle? Eli käy saman asian ku Data-kaapeli?
Ookkei, kiitos. Eli käy oikeestaan datakaapelin sijaan, jos käyttää muistikorttia? Jos ny kännyköistä puhutaa.
Laitan nyt tähän samaan kun en jaksa uutta tehä. Mulla on 1gb mmc kortti ja se pitäs formatoida mutta ei onnistu itse luurilla eikä koneella tuolla "diskmgmt.msc", kun sanoo vain että formatointi epäonnistui. Olisko jotain muuta ohjelmaa millä sen sais formatoitua?
No itselläni on sama kortti ja tungin sen vain omaan paikkaan tietokoneessa ja alustin koko roskan , eikä kukaan huudellut perään. Nyt ekan kerran kuulen että siihen hommaan on omia ohjelmiakin
http://www.mbnet.fi/hintaseuranta/tuote.aspx/50651 Tuosta ainakin voit selailla mistä niitä voi ostaa
tähän valmiiseen ketjuun on varman hyvä laittaa: Mikä mahtaa mun konetta vaivata kun ei se enää tunnista muistikortteja? Oli sitten puhelimen, kameran tai jonkin muun laitteen. Ennen on tunnistanut erittäin nopeasti.
Oha noit jo 4gb korttejaki itse makson 35e 4gb kortista. Toimii ainaskin N80 kun päivittää uusimpaan firmiin