mul on toi nokian 3500 classic kännykkä joka ei tunnista muistikorttia. oli joskus 2v sitten siinä gigan joku trancadentin miscro sd muistikortti ja tooimi hyvin. sit ostin 2 gigan kingstonin muistikortin. kunnes siihe tuli joku salasan yhtäkkiä (varmaan painelin vahingos tai jotain). sit testasin tota gigan korttia ei puhelin oo löytäny sitä. oon kokeillu kaikkia alustuksia ja fat ja niitä muita korttien muotojen vaihtoa mut ei vaa lyödä. uutta en haluais ostaa ku muuteski nii paska känny mut muusiikkia pysty hyvin kuunnella.eli apua kiitos.
Kokeile vielä alustus FAT-muotoon. (ei FAT32 tai FAT16) Ainakin tuota Nokialaiset tukevat. Muista en muista? Joku muu voinee virkistää muistiani? Onko koneessasi SD-paikkaa?
oot pistäny vaan jonku puhelimen suojan päälle mitä ei saa ku liikkeessä pois päältä tai jollan ohjelmalla minkä saat netistä.
pöytäkoneesa on joku mmc/sd paikka jonne kortti menee adapterilla. siellä lukee teidosto järjestelmä FAT. en kyllä löytänyt mistää tota alustusta tai tiedostomuodon vaihtopaikkaa. ja tota 2 gigan korttia kone ei edes löydä. oon kokeillu kannettavalla ja siinä niit pystyy jotenki vaihtaa m-kortin teidostomuotoa ja alustaa mut ei ainakaa sillo pelannu. jos joku osaa vielä neuvoa nii voi koettaa.
Alustus Tietokoneessa: Menet omaan tietokoneeseen, klikkaat oikealla näppäimellä ja valitset alusta. Ainakin tuo FAT käy, muista en edelleenkään muista... Puhelimessa: Valikko, Galleria, muistikortin kohdalla valinnat ja alusta muistikortti. Ota huomioon, että kaikki tiedostot katoavat alustettaessa.
alustin ton gigan m kortin fatille mut ei toiminu eikä tota 2 gigan korttia voi alustaa puhelimella ku kysyy salasanaa ja kone ei löydä sitä. pitäis muuteski ostaa uus kännykkä nii sit vois heittää noi kortit menee jollei joku osaa viel neuvoa.
juu, tiedostojärjestelmä:FAT mutta ei puhelin löydä. oon tainnu joskus tota puhelimen alustamista mut ei auttanut.