Tarvin vastauksen tosi nopeeta ja suur kiitokset sille joka auttaa mua täs. Elikkä meinaan huutonetistä ostaa psp:n (läski malli) Ja kun olen sen saanut niin haluan siihen costum 3.71 m33 firmiksen ja 1.50 kernel addon... Mutta kun siel on kaikilla eri firmiksiä niin olis kiva tietää mitä firwareja ei saa upgradattuu siihen firmikseen mihkä haluun (tai mitä ei voi downgradada ja sitte päivittää C 3.71 m33) ja mieluiten en halua säätää pandora battery juttuja tai jotain magic cardeja... Eli mikkä firmwaret mun tässä tilanteessa kannattais jättää väliin?(tarkotan mitä firmwareja ei millään saa siihen firmikseen mitä haluan ilman pandoras juttuja) Ja jos on jotain muuta mitä mun pitäis tietää ennenkö hankin sen psp:n niin kirtokaa mielellään.
Kiitos että vastasit. mutta mitä tarkotat? tai siis kun on paljo eri psp:itä mitä voisin ostaa ja niissä on eri firmiksiä, niin en tiedä vielä mikä siinä mun omassa sitte tulee olemaan ku en vielä tiedä minkä ostan... ja ennenku ostan mitää niin haluan tietää mitä mun ei kannatais ostaa eli semmosia psp:itä missä on sellanen firmware mitä ei millään saa custom 3.71 m33 ilman pandoras battryy... eli mitä firmwareja ei voi touhon pivittää ilman pandors batteryy?
Tietääkseni mitään firmistä ei pysty suoraan upgradeen ellei se sitten ole suoraan 1.50. Oman PSP:n ostin 2.20 firmiksellä jonka sai juuri ja juuri downgreidattua 1.50, siitä tie onkin sitten melko vapaa upgradeen mihin suuntaan haluaa.
Ajjaa!... mutta kun siellä on monta psp:tä ja niissä on eri firmikset niinku jo sanoin... eli en tiedä vielä mikä mun omassa tulee olemaan vaikka kysyisinkin myyjältä ku en vielä tiedä minkä psp:n sieltä hankin... Ja siksi tällä tätä kysynki että en hanki psp:tä missä on firmis mitä ei sittä voi millää saada 7.71 m33 ilman pandoras säätöjä
Kiitos vastauksesta... Mutta tarkotatko tolla "juuri ja juuri" että korkeampaa firmistä kun 2.20 ei voi downgradata 1.50?
Tarkoitan sillä sitä että silloin kun PSP:ni ostin sen sai downgreidattua ilman mitään random paska settejä.
Mulla ainakin kun ostin PSPni Verkkokauppa.comista niin ne tyypit oli ihan ulalla kun kysyin että mikä firmware tässä on.. Sit ostin sen ja sen jälkeen vasta sain selville vasta mikä firmware siinä on. Ja luulen että nykyään kun ostaa PSPn esim Verkkokauppa.comista niin siinä on yli 2.80 eli joudut säätää Pandoran kanssa tai GTA:LCS tai Lumines, mutta helpoin on Pandora..