Mulla on ongelma......

Discussion in 'Digivideo-ongelmat ja -keskustelu' started by hka, Aug 11, 2004.

1. hka

hka Member

Trophy Points:
    11
    mulla on semmonen ongelma kun...pitäis nähä harry potter ja azkabanin vanki ja mulla on se jo cd:llä mutta ei kuulu kun äänet...ja kaverilla toimii kyseinen elokuva...ja yritin vi.playerillä ei toiminu ja kuulu saksaks mutta vlc.playerillä kuulu jo äänet englanniks ...joten mitä tiedostoja tarvisin että alkas näkyy kuvakin...mulla on tämmösiä mitä kaveri anto mitkä pitäs auttaa mutta kun ei: avisynth....ac3filter,vlc.media player, ffdshow,bsb player....ja vlc:llä mieluiten haluaisin että näkys mutta aivan sama se sitten on jos jollain saa näkymäään...vaikka bsb:llä tai media playerillä mutta ei vi.playerillä kun siinä tulee ännet saksaks.....kiitos jo etu käteen....ps:"vois sitten laittaa selko kielellä kun en oo mikään hirvee tietokone nörtti niin en ehkä tajua kaikkia juttuja elikkä linkit olis parhaita" kiitos"!!!!!

2. friis

friis Active member

Trophy Points:
    66
    Voisi vähän panostaa tohon kirjoitusasuun ja otsikkoon. Eihän tollasta "sana....sana....sana...." pysty lukemaan. Kannattaa aina miettiä vähän sitä tekstiä mitä aikoo kirjotaa.

3. pelttu

pelttu Regular member

Trophy Points:
    26
  4. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143
    "Mulla on ongelma......"
    loistava Topic...
    http://www.videolan.org/vlc/
    kokeile tuota ja kirjoita hiukan selvemmin, niin muidenkin mukavampi lukea...

5. hka

hka Member

Trophy Points:
    11
    mulle aivan sama miten on kirjotettu....ne jotka tulivat vaan pistämään ihania kommenteja...ei tarvitse vaivautua....apua täällä tarvitaan ei äidinkielen opettajaa.....

6. lettas

lettas Moderator Staff Member

Trophy Points:
    93
    "mulle aivan sama miten on kirjotettu....ne jotka tulivat vaan pistämään ihania kommenteja...ei tarvitse vaivautua....apua täällä tarvitaan ei äidinkielen opettajaa....."

Itse en ainakaan vaivautunut lukemaan kuin ensimmäisen lauseen tuosta litanjasta, enkä ole varmasti yksin.

TYPO: Heh.. eihän tuossa olekaan kuin se yksi lause

Last edited: Aug 11, 2004
  7. DVDR(W)

DVDR(W) Guest

No niin voisit. Vielä kun olisit laittanut kunnon otsikon niin ehkä tänne eksyisi joku, jolla on vastaus sinun ongelmaan ;)

Share This Page