Hei. Pistin vastauksen elokuva-osioon elokuvien ikärajoista riippuen, ja se vastaus tuli yht'äkkiä kolmena kappaleena. Katsoin aikoja, ja ne kaikki oli pistetty minuutin sisällä. (Newbiethän eivät voi lähettää viestejä kuin kolmen minuutin välein) ...
no niinpä näyttää, sulla on voinut selain vammata (tai aD:n servu) just tollon ja lähettänyt kolmena samaan aikaan => ad:n palvelin saa ne samaan aikaan ja se ei kerkee laskee sitä 3min juttuu => kaikki tulee esille.. en tiedä.. mut poistan noi turhat selkeyden takia.
no yleensäkin noita tulee toisinaan. mulla 2 kertaa?. kun painat vastaa nappulaa ja mitään ei tunnu tapahtuvan niin itse asiassa viesti on jo menossa. joskus se toimii hitaasti joten tulee painettua pian toistekkin vastaa nappulaa. eli tässä tapauksessa kannattaa odottaa vähän aikaa jos on todellakin painanut vastaa nappulan pohjaan. tosin mulla käynyt niinkin että en ole tarpeeksi intensiivisesti painanut kyseistä nappulaa joten viesti ei ole mennyt perille.
Taas tuli monta viestiä... Omaan topiciin "Pelikoneiden hinnat..." Voiko joku moderaattori pistää ylimääräset pois?