Multi PC encoding?

Discussion in 'DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit' started by Iso_Karva, Jun 30, 2004.

1. Iso_Karva

Iso_Karva Guest

Elikkäs, kun avi pätkiä vääntää mpg muotoon VrtualDubin frameservolla ja TMPGenc:illä niin kaikki tietää että siinä menee vähintään se 10 tuntia. Tuossa kun tuo seti@home pyörii taustalla ja joskus renderöintifarmeista lukenu, ni mieleen juolahti josko tuota encoodausta pystyisi vääntämään monella koneella, ni tulis vähä nopeemmin valmiiks.
    Jonkun verran olen nettiä kolunnu, mutta aika laihalla tuloksella.
    Jos jollain olisi tietoa jos jollain muulla ohjelmalla ois joku multi pc encoding juttu jo olemassa?
    Vai pitäskö ko. systeemiä ruveta itse rakentamaan, ni mitä eri mahdollisuuksi olisi?

2. cronos

cronos Regular member

Trophy Points:
    26
    Itse kysymykseen en osaa vastata mutta tuo virtualdub frameserverinä on kyllä hidas.

paljon nopeampaan tulokseen pääset kun vaihdat frameservon avisynthiin jolla saat kiinteet subit mukaan yhtälailla ja monenmoista filsua ja muuta löytyy, ite koodailin just kvcd:n 2 tunnin leffa 1t35 minuutissa 2,2 ghz prossulla.

toinen vaihtoehto on ladata leffat suoraan tmgenc:hen ja laittaa ffdshowlla subit kuvaan kiinteesti, mutta toiset tuotokset nykii tällä tavalla ilman serveriä.

3. Agent_007

Agent_007 Senior member

Trophy Points:
    143

Share This Page