Niin, tuota.. en ole varma kuuluuko kysymys tähän alueeseen, mutten löytänyt parempaakaan. Siis, voiko kukaan kertoa, mitä minun pitäisi tehdä, kun minulla on acerin (käsittääkseni Aspire 3102WLMi, jos sillä nyt on mitään väliä) kannettava, jossa on polttava dvd-asema, jonka region coden voi vaihtaa enää neljä kertaa. Käsittääkseni aseman voi hakkeroida multi.regioniksi, mutta voiko siihen käyttää itään dvd-soittimille tarkoitettua ohjelmaa, vai onko kannettava tai muuten vain tietokoneessa oleva asema eri asia? Siis, olkaa ystävällisiä ja kertokaa kaikki mit tiedätte!! Ja jos tiedätte vaikkapa sivuston jolta löytyy jotain asian kannalta hyödyllistä, niin kertokaa ihmeessä!! Kiitos tuhannesti jo näin etukäteen!!
sorry, mutta en ymmärrä mitä minä sillä tiedolla tekisin? :S Siis, kun tahdon vain tietää miten pystyn katsomaan asemalla kaikkien 'region'ien levyjä? Kiitos kuitenkin..
ainiin, tietenkin!! siis sitten etsin hakkerin joka on tarkoitettu sille asemalle?? jaajaa, kun kesti vähän aikaa tyhmän tajuta.. siis jos tajusin nyt sitten oikein..