Olen tehnyt eräänlaisen tutkimuksen asiasta että kaikki "Multiplay Internet Online Games" ovat haitallisia terveydelle, käytös tavoille yms. Tämä teoria perustuu siihen, kun olen itse pelannut Puzzle Pirates nimistä peliä, johon jäin ns."koukkuun". Se suoraan sanottuna tuhosi aikaani, käytöstapojani ja niin sanottua mainettani. Olen tehnyt siis teorian, jonka mukaan kaikki "Multiplay Internet Online Games" ovat niin sanotusti huumeita.Niitä ovat esimerkiksi. Runescape, Warhammer Online, WoW(World of Warcraft),Puzzle Pirates yms. Jokaista edellä mainituista peleistä aloittaessa siihen jää koukkuun yli 72% mahdollisuudella. Vastatkaa tähän ja kertokaa omia mielipiteitä tästä teoriasta.
Tiesitkö, että on aivan s******n v****maista lukea tekstiä, joka on kirjoitettu kokonaan punaisella? Edit: Kyllähän se nyt on selvä homma, että hyvään peliin jää "koukkuun". Ei tarvitse olla edes verkossa pelattava.
itseasiassa noi sun sigun vilkkuvalot on aika syvältä, sillä ei täällä tietääkseni mitään discoa ole. ...ja sitten asiaan, en tosiaankaan pystynyt edes lukemaan tuota alotuspostausta loppuun, kun alkoi v******maan niin paljon tuo punaisella boldattu teksti.
no enpä ala forumilta mitään postauksia copy/pastemaan mihinkään notepadiin, kun jo täällä olevien postauksien pitäisi olla siinä kunnossa että ne voi lukea ilman erillistä säätöä.
Mun silmille jo tuo bold on liikaa, lukeminen jäi sanaan "tutkimuksen". Pitäisi olla varmaan joku rajoitus että kuinka monta merkkiä saa olla boldattuna kerralla.
Ja vähitellen voisitte siirtyä aiheen pariin nyt kun ei pitäisi aloitusviestinkään haitata ketään. JA.. capuzino, Tuo Bold ja Italic on tarkoitettu korostusta varten tai jos haluat erottaa tekstistä jonkun pätkän, vaikka lainauksen. Älä siis kirjoita noilla koko tekstiä, se ei kerää lukijoita yhtään enempää. ------------ Ja sitten aiheeseen.. Tuohan on ihan totta, että jos jää koukkuun johonkin peliin niin se voi helposti viedä aikaa muilta, myös tärkeämmiltä asioita. Mutta uskon että jos tarpeeksi itsekuria niin pystyy määrittelemään itselleen sen rajan milloin pitää lopettaa. Näin ei valitettavasti kaikkien kohdalla välttämättä ole.
"käytös tavoille" Tuo on yhdyssana. -.- Juu mutta mulla ei ole kokemusta muusta ku WoWista, sitä tuli pelattua 11kk putkeen. Jossain vaiheessa vaan kyllästyy, oli asia mikä tahansa. Pidän vähän taukoa siitä, en ole lopettamassa ihan kokonaan. Tällä hetkellä voin sanoa ihan rehellisesti että World of Warcraft E.V.V.K. btw, ihan kivasta Blizzard sai minultakin rahaa koko touhusta: laskin että noin 225 € meni tähän mennessä (kk maksut, pelin ja sen lisärien hinta).
Itse tiedän erään henkilön(vanha tuttu, mutta ei hyvä tuttu), joka on maksanut Runescapen pelaamisesta memberssinä yli 600€. Hän on esimerkiksi ostanut muilta kavereiltaan runescape tyyppejä 70-100€. En kyllä tajua mitä järkeä siinäkin on.Itse lopetin Puzzle Piratesin pelaamisen lopullisesti hankkimalla kaikille "accounteilleni" peliin ns. bannedit.
Runescape oli kyllä joskus muutama vuosi sitten mun MMORPG juttu, siitä opin kyllä että ne pelit on paskaa ja siksipä pelaan nykyään vain FPS / 3rd person shootereita. Olen päättänyt että WOW:iin en koske pitkällä tikullakaan. Se on kyllä totta, että näihin peleihin jää koukkuun, etenkin MMORPG:ihin. Serkku tossa on paininut joku aika sitten että pitäiskö alottaa WOW kun kaverit lupas maksaa pelin ja 3kk peliaikaa ja muutamat juomatkin päälle, ohjeistin serkkua että älä alota, jää helposti koukkuun ja jätti tarjouksen ottamatta CSS olen itse ollut kova pelaamaan mutta ajan päästä siihen kyllästyy ja jonkun ajan päästä taas ruuti palaa. Nyt on menossa toinen kyllästymisjakso GTA IV on nyt lekan alla, saa nähdä milloin siihen kyllästyy (Storyn lopussa?) ja jaksaako sitten niitä multiplayerjuttuja alkaa hakkaamaan...