Joo eli mulla on tos tommonen vanha näyttö joka ei toimi vaikka yhistän sen mun emo levyyn "Asus B85M-G" näyttössä ei näy mitään ja siin lukee no singnal. mun kaverilla on semmonen DVI adpteri joka yhistää sen siihen koneeseen ja se toimii mut pitääkö munkin sit ostaa semmonen. Olis tosi kiva jos joku tietäis mitä pitää tehä koska haluaisin mun toisen näytön toimimaan
1. Emolevyn ajurit asennettu? 2. Vain integroitu emon näytönohjain? 3. Asetuksista käytössä kaikki kytketyt näytöt? Pikanäppäin win+p.
Onko näytön asetuksissa mikä sisääntulo on valittuna? Adapterit ei maltaita maksa jos se siitä on kiinni. Onko koneessa erillistä näytönohjainta?
Mistä me ne ajurit lataan ja toi win+p valihen sen tupla screenin mut se ei valihe sitä ja se näyttö on tosi vanha sit
Emo- tai näyttisvalmistajan sivuilta riippuen mikä näyttis on käytössä. Kerro se, niin päästään rutkasti eteenpäin. E: Ja se näyttö siis varmasti toimii, se on kokeiltu toisella koneella? Vika ei siis voi olla siinä?
Onko näytönkaapelit kytketty näytönohjaimeen eikä emolevyyn? Edit: Onko näyttiksessä edes vga-porttia, jos ei nii sit tarvii adapterin.
se on kytketty emo levyyn kun mun näyttiksessä ei oo vga paikaa siin on DVI ja Hdmi ja näytössä on pelkästään vga portti
Mitkä liitännät niistä näytöistä löytyy btw, ja millä piuhoilla ne on kiinni ? Mainitsit että saat myös toisen näytön toimimaan, eli kahta näyttöä haet ?